• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Marketing, de essentie

Philip Kotler  |  eBook

9789043035446 - Marketing, de essentie

Artikelomschrijving

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in hun marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creeren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geintegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier: in dit handzame, complete en goed gestructureerde boek komen de belangrijkste marketingprincipes aan bod. De aansprekende casustiek legt een verbinding met de dagelijkse praktijk. Nieuw in deze editie Deze geactualiseerde editie weerspiegelt de nieuwste trends in marketing en behandelt recente ontwikkelingen op het gebied van sociale media en andere mobiele en digitale technologien. Nieuwe en aansprekende cases en praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie. Ook is de structuur van de hoofdstukken verbeterd; een navigatiefiguur bij elk hoofdstuk biedt de student meer houvast in het complete marketingproces.

Specificaties

Auteur Philip Kotler
ISBN/EAN 9789043035446
Druk 1
Verschijningsvorm eBook i
Licentieduur eBook online lezen: 730 days
eBook offline lezen (downloaden): Oneindig
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in hun marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creeren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geintegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier: in dit handzame, complete en goed gestructureerde boek komen de belangrijkste marketingprincipes aan bod. De aansprekende casustiek legt een verbinding met de dagelijkse praktijk. Nieuw in deze editie Deze geactualiseerde editie weerspiegelt de nieuwste trends in marketing en behandelt recente ontwikkelingen op het gebied van sociale media en andere mobiele en digitale technologien. Nieuwe en aansprekende cases en praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie. Ook is de structuur van de hoofdstukken verbeterd; een navigatiefiguur bij elk hoofdstuk biedt de student meer houvast in het complete marketingproces.

Specificaties

Auteur Philip Kotler
ISBN/EAN 9789043035446
Druk 1
Verschijningsvorm eBook i
Licentieduur eBook online lezen: 730 days
eBook offline lezen (downloaden): Oneindig