Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • principes van marketing 7e editie met mylab nl
Bekijk

Principes van marketing, 7e editie met MyLab NL

Kotler, Philip
ISBN/EAN
9789043034098
Druk
7

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascine-rende wereld van moderne marketing. Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evalu-atie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergel?k plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan b? de manier waarop marketing in de prakt?k wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat b? elk hoofdstuk nieuwe cases, high-lights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale prakt?k van Nederlandse of Belgische bedr?ven. Daarnaast is online marketing volledig geïntegreerd in het boek. Belangr?ke aanpassing b? de hoofdstukken over marketingcommuni-catie is dat deze z?n herschreven aan de hand van het POEM-model (Paid, Owned & Earned Media). De Nederlandstalige bewerking is uitgevoerd door Belgische en Nederlandse docenten. Marc Logman is universitair docent marketing en business modeling aan onder andere de KU Leuven, Universiteit Hasselt en de Flanders business school. Ed Fe?en doceert (strategische) marketing aan de Hogeschool Leiden. Ton Borchert doceert marketing aan de Hogeschool Utrecht. Peter Nonhof doceert marketing aan Stenden Hogeschool Leeuwarden. Erno Pickee is oprichter van Your Legacy Academy. Principes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderw?s en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt. Philip Kotler is hoogleraar International Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University. Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School, University of North Carolina. Lloyd C.

Nieuw

€74,95
Vandaag besteld, 21-11 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00