• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Marketing, de essentie met MyLab NL

Kotler, Philip

9789043033954 - Marketing, de essentie met MyLab NL

Artikelomschrijving

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in hun marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier: in dit handzame, complete en goed gestructureerde boek komen de belangrijkste marketingprincipes aan bod. De aansprekende casuïstiek legt een verbinding met de dagelijkse praktijk.
Deze geactualiseerde editie weerspiegelt de nieuwste trends in marketing en behandelt recente ontwikkelingen op het gebied van sociale media en andere mobiele en digitale technologieën. Nieuwe en aansprekende cases en praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie. Ook is de structuur van de hoofdstukken verbeterd; een ‘navigatiefiguur’ bij elk hoofdstuk biedt de student meer houvast in het complete marketingproces.
Marketing, de essentie is geschreven als inleiding tot de marketing voor studenten in het hoger commercieel onderwijs. Daarnaast is het geschikt voor opleidingen waarin commercie geen hoofdrol speelt, terwijl de student wel inzicht dient te krijgen in dit vakgebied. Ook voor professionals in de marketing is deze actuele uitgave interessant.
Bij het boek krijg je toegang tot MyLab; een interactieve en met diverse media verrijkte eText (waarin je notities kunt maken, belangrijke zinnen markeren en theorie die je niet hoeft te bestuderen kunt uitzetten), een begrippentrainer, figuren en tabellen, toetsen, cases, en animaties.

Specificaties

Auteur Kotler, Philip
ISBN/EAN 9789043033954
Druk 13
€ 61,50
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 22-06
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!
Nieuwe editie
€ 61,50
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 22-06

Artikelomschrijving

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in hun marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier: in dit handzame, complete en goed gestructureerde boek komen de belangrijkste marketingprincipes aan bod. De aansprekende casuïstiek legt een verbinding met de dagelijkse praktijk.
Deze geactualiseerde editie weerspiegelt de nieuwste trends in marketing en behandelt recente ontwikkelingen op het gebied van sociale media en andere mobiele en digitale technologieën. Nieuwe en aansprekende cases en praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie. Ook is de structuur van de hoofdstukken verbeterd; een ‘navigatiefiguur’ bij elk hoofdstuk biedt de student meer houvast in het complete marketingproces.
Marketing, de essentie is geschreven als inleiding tot de marketing voor studenten in het hoger commercieel onderwijs. Daarnaast is het geschikt voor opleidingen waarin commercie geen hoofdrol speelt, terwijl de student wel inzicht dient te krijgen in dit vakgebied. Ook voor professionals in de marketing is deze actuele uitgave interessant.
Bij het boek krijg je toegang tot MyLab; een interactieve en met diverse media verrijkte eText (waarin je notities kunt maken, belangrijke zinnen markeren en theorie die je niet hoeft te bestuderen kunt uitzetten), een begrippentrainer, figuren en tabellen, toetsen, cases, en animaties.

Specificaties

Auteur Kotler, Philip
ISBN/EAN 9789043033954
Druk 13