• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Principes van marktonderzoek

Burns, Alvin C.

9789043032933 - Principes van marktonderzoek

Artikelomschrijving

Principes van marktonderzoek (isbn 9789043032933, auteurs Burns en Bush) bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. De nadruk ligt op de toepassing in de praktijk: de achterliggende ideeën van marktonderzoek en het verwerken van de onderzoeksgegevens in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen, zodat studenten precies kunnen zien waarop ze moeten letten bij het analyseren van de data. Zo wordt inzichtelijk hoe SPSS-tools kunnen helpen bij het nemen van belangrijke beslissingen.
In elf stappen wordt het proces van marktonderzoek beschreven. Aan de hand van een doorlopende case met vragen leert de student attitudes en meningen onderzoeken die belangrijk zijn voor onderwerpen als consumentkeuze en marktsegmenten. Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met vragen en opdrachten, een samenvatting en een lijst belangrijke begrippen.
Deze nieuwe editie is volledig geactualiseerd. Er is een nieuw hoofdstuk 14, ‘Statistische analyse’, waarin de rol van de grootte van de steekproef wordt uitgediept, en meer specifieke vraagstellingen als uitgangspunt van de analyse zijn genomen. Dit hoofdstuk vat hoofdstuk 14, 15 en 16 uit de vorige editie samen, waardoor het boek in omvang is afgenomen.
Het bijbehorende MyLab biedt het volgende studiemateriaal voor studenten: eText (waarin je notities kunt maken, belangrijke zinnen markeren en theorie die je niet hoeft te bestuderen kunt uitzetten), extra oefeningen en cases, SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt, en PowerPoints met alle figuren en tabellen overzichtelijk samengebracht.

Specificaties

Auteur Burns, Alvin C.
ISBN/EAN 9789043032933
Druk 7
€ 61,50
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 19-07
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!
2e hands

Ook 2e hands beschikbaar!

€ 43,97 Je bespaart € 17,53
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 19-07

Artikelomschrijving

Principes van marktonderzoek (isbn 9789043032933, auteurs Burns en Bush) bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. De nadruk ligt op de toepassing in de praktijk: de achterliggende ideeën van marktonderzoek en het verwerken van de onderzoeksgegevens in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen, zodat studenten precies kunnen zien waarop ze moeten letten bij het analyseren van de data. Zo wordt inzichtelijk hoe SPSS-tools kunnen helpen bij het nemen van belangrijke beslissingen.
In elf stappen wordt het proces van marktonderzoek beschreven. Aan de hand van een doorlopende case met vragen leert de student attitudes en meningen onderzoeken die belangrijk zijn voor onderwerpen als consumentkeuze en marktsegmenten. Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met vragen en opdrachten, een samenvatting en een lijst belangrijke begrippen.
Deze nieuwe editie is volledig geactualiseerd. Er is een nieuw hoofdstuk 14, ‘Statistische analyse’, waarin de rol van de grootte van de steekproef wordt uitgediept, en meer specifieke vraagstellingen als uitgangspunt van de analyse zijn genomen. Dit hoofdstuk vat hoofdstuk 14, 15 en 16 uit de vorige editie samen, waardoor het boek in omvang is afgenomen.
Het bijbehorende MyLab biedt het volgende studiemateriaal voor studenten: eText (waarin je notities kunt maken, belangrijke zinnen markeren en theorie die je niet hoeft te bestuderen kunt uitzetten), extra oefeningen en cases, SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt, en PowerPoints met alle figuren en tabellen overzichtelijk samengebracht.

Specificaties

Auteur Burns, Alvin C.
ISBN/EAN 9789043032933
Druk 7