Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • de online scorecard 3 0
Bekijk

De Online Scorecard 3.0

Bisschop, Joost Steins Smits, Geert-Jan
ISBN/EAN
9789043031738
Druk
3

Ondernemingen die het online domein benaderen zonder een volgbare opzet schieten tekort. De online scorecard is een belangrijk hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van online activiteiten te meten en te verbeteren. De Online Scorecard 3.0 geeft inzicht in hoe een organisatie een succesvolle strategie in een online omgeving kan realiseren. De auteurs beschrijven de veel gebruikte termen, de indicatoren, modellen en technologieën en brengen ze met elkaar in verband. Daarbij verwijzen zij geregeld naar betrouwbare en volledige bronnen. De theorie wordt nog inzichtelijker door interviews met inspirerende spelers die met de online scorecard hebben gewerkt, zoals Marijn de Wit (BOL), Martijn van der Zee (KLM) en Geert-Jan Smits (Flinders). Opdrachten, infographics en een heldere structuur maken dit boek ook geschikt als studieboek. Het is van belang voor e-commerce geïnteresseerden, (e-commerce) managers, studenten en docenten aan HBO en universiteit. Joost Steins Bisschop is partner bij Jungle Minds, vaste columnist van Het Financieele Dagblad en docent aan Beeckestijn business school en Nijenrode business universiteit. Geert-Jan Smits is managing director bij Flinders en bestuurslid bij Thuiswinkel.org. De eindredactie en educatieve toepassing is in handen van Marenna van Reijsen. Zij is consultant, lector en docent e-commerce bij Tio University of applied sciences en auteur van het boek Interactieve Marketing.

Selecteer een type

Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 26-07 bezorgd
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 26-07 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00