Menu
Sluiten

Operationeel management in de dienstverlening

Walstra, Joyce
ISBN/EAN 9789043025584
Druk 3
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat. Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen. In deze derde editie zijn de voorbeelden en casussen grondig herzien. Nieuw is de focus op ontwikkelingen in hedendaags klantgedrag, ingegeven door de mogelijkheden van sociale media. Ook is er meer aandacht voor het omgaan met negatieve klantervaringen en voor digitale ontwikkelingen die het de organisatie en klanten gemakkelijker maken, zoals het gebruik van apps. Daarnaast is in deze editie een doorlopende casus opgenomen die de betekenis van de operationsfunctie voor een organisatie illustreert. Operationeel management in de dienstverlening is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die opgeleid worden voor een beroep in de dienstverlening. Bij dit boek wordt op www.pearsonxtra.nl veel aanvullend studie- en lesmateriaal aangeboden, zoals oefenvragen, extra casuïstiek, een begrippentrainer en de digitale versie van het boek. Voor docenten zijn zowel Powerpoints beschikbaar als de uitwerkingen van de casuïstiek en van de vragen en opdrachten in het boek. Joyce Walstra werkt als projectleider aan de Stenden Hogeschool.
€ 33,57
2e hands
Vandaag besteld, 27-02 bezorgd
2e hands
Aantal
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Operationeel management in de dienstverlening

Walstra, Joyce
ISBN/EAN
9789043034975

Druk
4

Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat. Operationeel management in de dienstverlening is geschreven voor studenten in het hoger onderw s die opgeleid worden voor een beroep in de dienstverlening. Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen. In deze vierde editie gaan we dieper in op hedendaags klantengedrag, de customer journey en persona's. Het belang van het kennen van je klant wordt vooropgesteld. Ook behandelen we nieuwe inzichten over het inrichten en sturen van de operations in de dienstverlening. Daarnaast introduceren we een heel nieuw hoofdstuk over lean en is er meer verdieping gekomen in de hoofdstukken die over kwaliteit gaan. Joyce Walstra werkt als directeur contractactiviteiten aan de Stenden Hogeschool. MyLab | Nederlandstalig In MyLab | Nederlandstalig hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal: - Interactieve eText - Toetsvragen - Doorlopende oefencasus - Begrippentrainer - Figuren en tabellen
€ 46,95
Vandaag besteld, 27-02 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten