• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Sales- en accountmanagement met xtra toegangscode

Putten, W. van

9789043024662 - Sales- en accountmanagement met xtra toegangscode

Artikelomschrijving

In de business-to-businessmarkt zijn allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken bij het salesproces. Sales- en accountmanagement is daardoor een complex besluitvormingsproces waarin strategiekeuzes moeten worden gemaakt om de klant tot koop te laten overgaan. Sales- en accountmanagement behandelt het salesproces in de gehele breedte, inclusief sales leadership. Dit boek geeft instrumenten om de salesafdelingen in staat te stellen het leiderschap centraal in te zetten. Enerzijds om de klant te helpen zijn missie te verwezenlijken, anderzijds om de belangen van de eigen organisatie goed te behartigen. In dit boek wordt onder andere ingegaan op de volgende vragen: * Wat betekent de dynamiek van vraag en aanbod voor sales? * Wat zijn de gevolgen van digitalisering en globalisering voor de salesorganisatie? * Hoe kan de salesorganisatie een rol van betekenis spelen in het bepalen van de strategie van de organisatie? * Wie neemt de leiding om de organisatie klantgerichter te maken? * Hoe kun je je persoonlijke effectiviteit als sales leader vergroten? Dit boek is bedoeld voor studenten op hbo-niveau en universitair niveau die hun kennis over sales- en accountmanagement willen uitbreiden. Daarnaast is het ook te gebruiken door sales professionals met belangstelling voor nieuwe ideeën met betrekking tot de inrichting van de salesorganisatie. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op deze website www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten extra studiemateriaal zoals vragen, video's en uitwerkingen. Willem van Putten werkt als managing director Asia Pacific voor het energieadviesbureau KEMA en hij is als kerndocent betrokken bij de Sales Leadership masterclass aan Nyenrode Business Universiteit en aan de Erasmus Universiteit. Annette Schenk is teamleider aan de faculteit Media en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht. Zij werkt daarnaast als trainer, advi

Specificaties

Auteur Putten, W. van
ISBN/EAN 9789043024662
Druk 1
Helaas...
Uitverkocht
Nieuwe editie
€ 40,95
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 21-10

Artikelomschrijving

In de business-to-businessmarkt zijn allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken bij het salesproces. Sales- en accountmanagement is daardoor een complex besluitvormingsproces waarin strategiekeuzes moeten worden gemaakt om de klant tot koop te laten overgaan. Sales- en accountmanagement behandelt het salesproces in de gehele breedte, inclusief sales leadership. Dit boek geeft instrumenten om de salesafdelingen in staat te stellen het leiderschap centraal in te zetten. Enerzijds om de klant te helpen zijn missie te verwezenlijken, anderzijds om de belangen van de eigen organisatie goed te behartigen. In dit boek wordt onder andere ingegaan op de volgende vragen: * Wat betekent de dynamiek van vraag en aanbod voor sales? * Wat zijn de gevolgen van digitalisering en globalisering voor de salesorganisatie? * Hoe kan de salesorganisatie een rol van betekenis spelen in het bepalen van de strategie van de organisatie? * Wie neemt de leiding om de organisatie klantgerichter te maken? * Hoe kun je je persoonlijke effectiviteit als sales leader vergroten? Dit boek is bedoeld voor studenten op hbo-niveau en universitair niveau die hun kennis over sales- en accountmanagement willen uitbreiden. Daarnaast is het ook te gebruiken door sales professionals met belangstelling voor nieuwe ideeën met betrekking tot de inrichting van de salesorganisatie. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op deze website www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten extra studiemateriaal zoals vragen, video's en uitwerkingen. Willem van Putten werkt als managing director Asia Pacific voor het energieadviesbureau KEMA en hij is als kerndocent betrokken bij de Sales Leadership masterclass aan Nyenrode Business Universiteit en aan de Erasmus Universiteit. Annette Schenk is teamleider aan de faculteit Media en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht. Zij werkt daarnaast als trainer, advi

Specificaties

Auteur Putten, W. van
ISBN/EAN 9789043024662
Druk 1