Menu
Sluiten

Marketing voor dummies, 3/e

Hiam, A.
ISBN/EAN 9789043021302
Druk 3
Van dit artikel (9789043021302 / Marketing voor dummies, 3/e) is nog geen omschrijving beschikbaar
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Marketing voor Dummies

McMurtry, Jeanette
ISBN/EAN
9789045353944

Druk
5

Nu de zichtbaarheid van je onderneming en de interactie met je klanten meer en meer naarde digitale wereld zijn verschoven, moeten je marketingstrategieën zich hieraan aanpassen. Deze nieuwe editie van Marketing voor Dummies is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale media inzet en hoe je ook met een klein budgetje klanten kunt bereiken. Met dit boek leer je waar je jouw klanten vindt, hoe je ze overhaalt tot eenaankoop en hoe je ze laat terugkomen voor meer. Dankzij Marketing voor Dummies, 5e editie onderscheidt jouw onderneming zich van de rest!Jeanette McMurtry is columnist, keynote speaker en een autoriteit op het gebied van consumentengedrag en marketingstrategieën gebaseerd op psychologie. Ze heeft voor verschillende bedrijven gewerkt, van start-ups tot grote namen uit de Fortune 100.
€ 29,99
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 26-01 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten