• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

De internet scorecard 2.0

Smits, G.J.

9789043017831 - De internet scorecard 2.0

Artikelomschrijving

GEERT-JAN SMITS EN JOOST STEINS BISSCHOPDe Internet ScorecardVERBETER JE ONLINE RESULTATENDe Internet Scorecard biedt je een vernieuwende aanpak waarmee je het rendement op je internet-investeringen aantoonbaar kunt vergroten. Ook de klanttevredenheid zal verbeteren. De methode is gebaseerd op de Balanced Scorecard.Centraal in de methodiek staat de internetstrategie van de onderneming, De auteurs bekijken deze vanuit vier perspectieven: financieel, de klant, de website zelf en de organisatie erachter. De kracht van de Internet Scorecard zit in de samenhang: vanuit een effectieve internetorganisatie (met de juiste mensen en middelen) kan de onderneming een effectieve website neerzetten. Effectief in termen van content, gebruiksvriendelijkheid, vormgeving en technische performance. Dit zal uiteindelijk leiden tot tevreden bezoekers en eventueel tot financieel succes.De Internet Scorecard is toepasbaar op alle typen websites: informatieve en verkoopgerichte sites en websites met een uitgeefmodel. Het boek is geschre-ven voor iedereen die ge�nteresseerd is in het verbeteren van de online resultaten.Het boek bevat tevens negen verhelderende interviews met verantwoordelijken van Alex, Belegger.nl, BOL.com, Funda, ING, KLM, Postbank, TNT en de Volkskrant.Geert-Jan Smits is directeur van internet adviesbureau Jungle Rating en sinds 1999 gespeciali-seerd in strategische internet-projecten.Joost Steins Bisschop is partner bij Jungle Rating en vaste columnist bij Het Financieele Dagblad.

Specificaties

Auteur Smits, G.J.
ISBN/EAN 9789043017831
Druk 4
Helaas...
Uitverkocht
Nieuwe editie
€ 27,95
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 21-10

Artikelomschrijving

GEERT-JAN SMITS EN JOOST STEINS BISSCHOPDe Internet ScorecardVERBETER JE ONLINE RESULTATENDe Internet Scorecard biedt je een vernieuwende aanpak waarmee je het rendement op je internet-investeringen aantoonbaar kunt vergroten. Ook de klanttevredenheid zal verbeteren. De methode is gebaseerd op de Balanced Scorecard.Centraal in de methodiek staat de internetstrategie van de onderneming, De auteurs bekijken deze vanuit vier perspectieven: financieel, de klant, de website zelf en de organisatie erachter. De kracht van de Internet Scorecard zit in de samenhang: vanuit een effectieve internetorganisatie (met de juiste mensen en middelen) kan de onderneming een effectieve website neerzetten. Effectief in termen van content, gebruiksvriendelijkheid, vormgeving en technische performance. Dit zal uiteindelijk leiden tot tevreden bezoekers en eventueel tot financieel succes.De Internet Scorecard is toepasbaar op alle typen websites: informatieve en verkoopgerichte sites en websites met een uitgeefmodel. Het boek is geschre-ven voor iedereen die ge�nteresseerd is in het verbeteren van de online resultaten.Het boek bevat tevens negen verhelderende interviews met verantwoordelijken van Alex, Belegger.nl, BOL.com, Funda, ING, KLM, Postbank, TNT en de Volkskrant.Geert-Jan Smits is directeur van internet adviesbureau Jungle Rating en sinds 1999 gespeciali-seerd in strategische internet-projecten.Joost Steins Bisschop is partner bij Jungle Rating en vaste columnist bij Het Financieele Dagblad.

Specificaties

Auteur Smits, G.J.
ISBN/EAN 9789043017831
Druk 4