Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • principes van marktonderzoek
Bekijk

Principes van marktonderzoek

Burns, A.C.
ISBN/EAN
9789043017244
Druk
6

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zesde editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

In elf stappen wordt het proces van marktonderzoek beschreven. Om dit proces verder toe te lichten, is een doorlopende case met vragen opgenomen. Daarmee leert de student onderzoek te doen naar onderwerpen als consumentkeuze en marktsegmenten. Elk hoofdstuk begint met leerdoelen en eindigt het met vragen en opdrachten en een lijst belangrijke begrippen.

Principes van marktonderzoek is geschreven voor studenten in het eerste en tweede jaar van de economische opleidingen in het hoger onderwijs.

Op www.pearsoneducation.nl/burnsbush zijn de volgende supplementen beschikbaar:
* Powerpointpresentaties
* SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt
* Extra oefeningen en cases

Voor docenten die het boek voorschrijven zijn extra vragen en opdrachten en een docentenhandleiding met uitwerkingen beschikbaar.

Alvin C. Burns is verbonden aan de Louisiana State University en Ronald F. Bush is hoogleraar aan de University of West Florida. Zij hebben verschillende marketingboeken op hun naam staan. Dit boek is aangepast voor de Nederlandstalige situatie door André van Iterson, Herbert Maks en Frans de Swart. Zij zijn verbonden aan de Hogeschool Inholland.

2e hands

€42,54
Waarom 2e hands?
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 22-07 bezorgd

Principes van marktonderzoek

Burns, Alvin C.
ISBN/EAN
9789043032933
Druk
7

Principes van marktonderzoek (isbn 9789043032933, auteurs Burns en Bush) bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. De nadruk ligt op de toepassing in de praktijk: de achterliggende ideeën van marktonderzoek en het verwerken van de onderzoeksgegevens in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen, zodat studenten precies kunnen zien waarop ze moeten letten bij het analyseren van de data. Zo wordt inzichtelijk hoe SPSS-tools kunnen helpen bij het nemen van belangrijke beslissingen.<br/>In elf stappen wordt het proces van marktonderzoek beschreven. Aan de hand van een doorlopende case met vragen leert de student attitudes en meningen onderzoeken die belangrijk zijn voor onderwerpen als consumentkeuze en marktsegmenten. Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met vragen en opdrachten, een samenvatting en een lijst belangrijke begrippen.<br/>Deze nieuwe editie is volledig geactualiseerd. Er is een nieuw hoofdstuk 14, ‘Statistische analyse’, waarin de rol van de grootte van de steekproef wordt uitgediept, en meer specifieke vraagstellingen als uitgangspunt van de analyse zijn genomen. Dit hoofdstuk vat hoofdstuk 14, 15 en 16 uit de vorige editie samen, waardoor het boek in omvang is afgenomen.<br/>Het bijbehorende MyLab biedt het volgende studiemateriaal voor studenten: eText (waarin je notities kunt maken, belangrijke zinnen markeren en theorie die je niet hoeft te bestuderen kunt uitzetten), extra oefeningen en cases, SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt, en PowerPoints met alle figuren en tabellen overzichtelijk samengebracht.

Selecteer een type

Vandaag besteld, 25-07 bezorgd
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 22-07 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00