Menu
Sluiten

De emotiemarkt

Piët, S.
ISBN/EAN 9789043008051
Druk 7
Tot nu toe werd beleveniseconomie vooral gezien als iets wat uitmondde in een ongebreidelde fun indystry, met behulp van mensen uit alle macht proberen hun verveling te verdrijven. Susanne Pidt gaat in dit boek verder en beschrijft de volgende fases in deze economie. Zij voorspelt onder meer een omslag in de tot nu toe algemeen gehuldigde aannames, met de consequenties en implicaties van de beleveniseconomie op langere termijn en op velerlei gebied: het belang van emoties en het idee van maakbaarheid, trends op het gebied van marketing en productontwikkeling, de noodzaak van zin maken en zin geven. Al met al levert dat een rijkgeschakeerd beeld op van de huidige toekomstige westerse samenleving.
Uitverkocht
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten