• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Beter in gesprekstechnieken

Berg, Marike van den Molin, Yvette

9789039527603 - Beter in gesprekstechnieken

Artikelomschrijving

Beter in gesprekstechnieken helpt je om je inzicht in en vaardigheden met het voeren van gesprekken te vergroten. In negen hoofdstukken komen alle gesprekken aan bod waar je tijdens je studie mee te maken krijgt, zoals feedback geven, interviewen, vergaderen, telefoneren en verkoopgesprekken voeren. Daarnaast leer je wat de essentie van communiceren is en welke elementaire gespreksvaardigheden je nodig hebt. Meer inzicht in de kern van gespreksvoering De serie Beter in... onderscheidt zich door een laagdrempelige opzet, met een minimum aan theorie en een maximum aan direct toepasbare tips en voorbeelden. Overal vind je oefeningen die dicht bij je eigen praktijk staan en direct toepasbaar zijn. Zo leer je in de praktijk en doorzie je gemakkelijker wat er nodig is om een goed gesprek te voeren. Direct oefenen In elk hoofdstuk vind je diverse oefeningen die je zelf kunt doen. Docenten kunnen hier ook gebruik van maken tijdens de lessen, zoals de verschillende rollenspelen in het boek. Elk hoofdstuk in het boek sluit af met een duidelijke samenvatting en een afsluitende oefening. Bovendien vind je meer oefeningen bij alle hoofdstukken op de toetsportal AcademicX.nl. Een echte praktijkhulp Beter in gesprekstechnieken richt zich op hbo-studenten en is door de toegankelijke opzet zeer geschikt voor gebruik tijdens de les én voor zelfstudie. De combinatie van boek en portal maken dit product tot een echte praktijkhulp, gebaseerd op de vragen die leven in het onderwijs van nu. Marike van den Berg (1963) werkte als trainer communicatie- en managementvaardigheden, organisatieadviseur en leidinggevende bij verschillende organisaties. Op dit moment is ze hoofd Academie bij het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Eerder schreef ze onder andere Effectieve tweegesprekken en De rol van adviseur. Yvette Molin (1969) is trainer en ondernemer bij Kenneth Smit waar zij management-, verkoop- en communicatietrainingen geeft. Eerder werkte zij zowel in sales- als managementfuncties bij

Specificaties

Auteur Berg, Marike van den Molin, Yvette
ISBN/EAN 9789039527603
Druk 1
€ 28,95
Verwachte bezorgdatum: 26-05
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!
2e hands

Ook 2e hands beschikbaar!

€ 20,70 Je bespaart € 8,25
Verwachte bezorgdatum: 26-05

Artikelomschrijving

Beter in gesprekstechnieken helpt je om je inzicht in en vaardigheden met het voeren van gesprekken te vergroten. In negen hoofdstukken komen alle gesprekken aan bod waar je tijdens je studie mee te maken krijgt, zoals feedback geven, interviewen, vergaderen, telefoneren en verkoopgesprekken voeren. Daarnaast leer je wat de essentie van communiceren is en welke elementaire gespreksvaardigheden je nodig hebt. Meer inzicht in de kern van gespreksvoering De serie Beter in... onderscheidt zich door een laagdrempelige opzet, met een minimum aan theorie en een maximum aan direct toepasbare tips en voorbeelden. Overal vind je oefeningen die dicht bij je eigen praktijk staan en direct toepasbaar zijn. Zo leer je in de praktijk en doorzie je gemakkelijker wat er nodig is om een goed gesprek te voeren. Direct oefenen In elk hoofdstuk vind je diverse oefeningen die je zelf kunt doen. Docenten kunnen hier ook gebruik van maken tijdens de lessen, zoals de verschillende rollenspelen in het boek. Elk hoofdstuk in het boek sluit af met een duidelijke samenvatting en een afsluitende oefening. Bovendien vind je meer oefeningen bij alle hoofdstukken op de toetsportal AcademicX.nl. Een echte praktijkhulp Beter in gesprekstechnieken richt zich op hbo-studenten en is door de toegankelijke opzet zeer geschikt voor gebruik tijdens de les én voor zelfstudie. De combinatie van boek en portal maken dit product tot een echte praktijkhulp, gebaseerd op de vragen die leven in het onderwijs van nu. Marike van den Berg (1963) werkte als trainer communicatie- en managementvaardigheden, organisatieadviseur en leidinggevende bij verschillende organisaties. Op dit moment is ze hoofd Academie bij het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Eerder schreef ze onder andere Effectieve tweegesprekken en De rol van adviseur. Yvette Molin (1969) is trainer en ondernemer bij Kenneth Smit waar zij management-, verkoop- en communicatietrainingen geeft. Eerder werkte zij zowel in sales- als managementfuncties bij

Specificaties

Auteur Berg, Marike van den Molin, Yvette
ISBN/EAN 9789039527603
Druk 1