Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • de media explosie
Bekijk

De media-explosie

Wijk, K. Van
ISBN/EAN
9789039525265
Druk
3

Van dit artikel (9789039525265 / De media-explosie) is nog geen omschrijving beschikbaar

Uitverkocht


De media-explosie

Wijk, Kees van
ISBN/EAN
9789024406838
Druk
5

In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. Een aanhoudende stroom van boodschappen van traditionele en nieuwe media - hoe gaan we daarmee om?<br/><br/>Over de inhoud<br/>In dit boek staat onze omgang met die media-explosie centraal. In dit standaardwerk voor het hoger onderwijs gaat het vooral om de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. <br/><br/>Nieuw aan de vijfde druk<br/>Het denken over massacommunicatie en issuesmanagement ontwikkelt zich razendsnel. De media-explosie groeit mee en is integraal herzien. Nieuw:<br/>* Deel 1 grondig ingekort en herschreven<br/>* Deel 2 en 3 sterk geactualiseerd op basis van nieuwe theorievorming<br/>* Focus op álle nieuwe (multi)media en betere aansluiting op beroepspraktijk<br/>* Extra aandacht voor snel veranderende omgeving van het medialandschap <br/>* Taalgebruik meer toegespitst op belevingswereld én kennisniveau van student <br/>Uniek aan dit boek<br/><br/>* Succesvolle titel al jaren vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen <br/>* Complete lesmethode, behandelt alle trends en issues in massacommunicatie. <br/><br/>Extra materiaal<br/>Bij de lesmethode hoort een uitgebreide website, met toetsen, interessante, video's, en achtergrondinformatie<br/><br/>Doelgroep<br/>* Hbo-studenten binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, journalistiek, media en entertainment management en/of met een vak medialandschap, media & maatschappij, massamedia of mediakunde <br/>* Beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap<br/><br/>Over de auteurs<br/>Kees van Wijk ontwikkelt cursussen massacommunicatie, issuemanagement en arbeidsmarktcommunicatie voor de School of Communication (Hogeschool Inholland). Ook is hij verbonden aan het lectoraat Cross-media, Brand, Reputation and Design Management van Hogeschool Inholland. Hij werkte mee aan internationale manifestaties over moderniteit

Nieuw

€47,00
Nog niet verschenen. Vandaag besteld, 25-04-2018 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00