Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • de media explosie
Bekijk

De media-explosie

Wijk, K. Van
ISBN/EAN
9789039525265
Druk
3

Van dit artikel (9789039525265 / De media-explosie) is nog geen omschrijving beschikbaar

Uitverkocht


De media-explosie

Wijk, Kees van
ISBN/EAN
9789024406838
Druk
5

In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. Een aanhoudende stroom van boodschappen van traditionele en nieuwe media - hoe gaan we daarmee om? Over de inhoud In dit boek staat onze omgang met die media-explosie centraal. In dit standaardwerk voor het hoger onderwijs gaat het vooral om de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. Nieuw aan de vijfde druk Het denken over massacommunicatie en issuesmanagement ontwikkelt zich razendsnel. De media-explosie groeit mee en is integraal herzien. Nieuw: * Deel 1 grondig ingekort en herschreven * Deel 2 en 3 sterk geactualiseerd op basis van nieuwe theorievorming * Focus op álle nieuwe (multi)media en betere aansluiting op beroepspraktijk * Extra aandacht voor snel veranderende omgeving van het medialandschap * Taalgebruik meer toegespitst op belevingswereld én kennisniveau van student Uniek aan dit boek * Succesvolle titel al jaren vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen * Complete lesmethode, behandelt alle trends en issues in massacommunicatie. Extra materiaal Bij de lesmethode hoort een uitgebreide website, met toetsen, interessante, video's, en achtergrondinformatie Doelgroep * Hbo-studenten binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, journalistiek, media en entertainment management en/of met een vak medialandschap, media & maatschappij, massamedia of mediakunde * Beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap Over de auteurs Kees van Wijk ontwikkelt cursussen massacommunicatie, issuemanagement en arbeidsmarktcommunicatie voor de School of Communication (Hogeschool Inholland). Ook is hij verbonden aan het lectoraat Cross-media, Brand, Reputation and Design Management van Hogeschool Inholland. Hij werkte mee aan internationale manifestaties over moderniteit

Nieuw

€47,00
Nog niet verschenen. Vandaag besteld, 21-04-2018 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00