Menu
Sluiten

Communicatiemanagement

Brink
ISBN/EAN 9789039521168
Druk 1
In dit boek wordt communicatiemanagement vanuit de invalshoek van corporate communication toegelicht. Alle beleidsaspecten van interne en externe communicatie voor organisaties komen aan bod. Centraal in het boek staat de vraag hoe het organisatiebeleid moet worden omgezet in communicatiebeleid. Methodieken die daarbij kunnen helpen worden uitgebreid besproken. Voorbeelden hiervan zijn communicatieplanning en communicatieonderzoek. De toekomstige communicatiemanager leert effectief om te gaan met communicatie in organisaties. Na bestudering van Communicatiemanagement zijn studenten in staat een communicatiebeleidsplan op te stellen. De vele opdrachten per hoofdstuk geven de student de gelegenheid optimaal te oefenen voordat hij zich waagt aan het opstellen van een communicatieplan. Het boek is bestemd voor de hoofdfase van het hbo en voor cursorisch onderwijs (post-hbo), bijvoorbeeld voor studenten Communicatie die een opleiding heao (CE, MER) of NIMA Communicatie volgen.
Uitverkocht
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten