Menu
Sluiten

Media:tijd in beeld

Sonck, Nathalie
ISBN/EAN 9789037707328
Druk 1
In het huidige medialandschap is het moeilijk om het mediagebruik te onderscheiden van persoonlijke communicatie: ze kunnen deels via dezelfde apparatuur en soms gelijktijdig plaatsvinden. In dit rapport presenteren we een gedetailleerd beeld van zowel het mediagebruik als de persoonlijke communicatie via media op basis van nieuw mediatijdsbestedingsonderzoek (Media:Tijd), dat eind 2013 is uitgevoerd. We beschrijven het lezen, luisteren, kijken, surfen, gamen en communiceren van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder in alle mogelijke hoedanigheden. Bovendien gaan we in op de vraag welke media Nederlanders naast elkaar gebruiken (media-diversiteit), en welke op hetzelfde moment (media-multitasking). Ook gaan we in op de sociale functie van het mediagebruik.
€ 22,50
Vandaag besteld, 01-06 bezorgd
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten