• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

(ECK) Keuzedeel Klantcontact en verkoop combipakket

Boek + licentie

9789037251296 - (ECK) Keuzedeel Klantcontact en verkoop combipakket

Artikelomschrijving

Inhoud combipakket
Bij het bestellen van dit combipakket ontvangt u:

  • de papieren uitgave van het keuzedeel
  • de licentie voor de digitale leeromgeving die toegang geeft tot de content van het keuzedeel en het beoordelingsmodel
  Bij het verkopen en verlenen van service combineert de student organisatieafhankelijke procedures met de dynamiek van het klantencontact. Het is niet altijd eenvoudig om te gaan met een diversiteit aan klanten met verschillende klantvragen.
Voor het adviseren, verkopen en verlenen van service zijn (basis)kennis en vaardigheden met betrekking tot het productaanbod van de winkel (assortimentskennis), verkooptechniek en bedrijfsspecifieke procedures noodzakelijk. Kortom, een keuzedeel dat breed ingezet kan worden voor meerdere opleidingen.   Kerntaken De student adviseert, verkoopt en verleent service.   Werkprocessen D1-K1-W1: Informeert (nieuwe) klanten/bezoekers over de organisatie D1-K1-W2: Voert verkoopgesprek D1-K1-W3: Handelt de verkoop af D1-K1-W4: Behandelt (online-)verzoeken, bestellingen en/of klachten van klanten D1-K1-W5: Voert ondersteunende marketing- en/of promotieactiviteiten uit  
Code keuzedeel
K0059   Examenmateriaal
Bij dit keuzedeel is ook examenmateriaal beschikbaar via de docent.    Meer informatie? Meer informatie vanuit SBB over dit keuzedeel vindt u op www.s-bb.nl.

Specificaties

ISBN/EAN 9789037251296
Druk 1
€ 43,41
Nog niet verschenen. Vandaag besteld, 05-11 bezorgd
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

Inhoud combipakket
Bij het bestellen van dit combipakket ontvangt u:

  • de papieren uitgave van het keuzedeel
  • de licentie voor de digitale leeromgeving die toegang geeft tot de content van het keuzedeel en het beoordelingsmodel
  Bij het verkopen en verlenen van service combineert de student organisatieafhankelijke procedures met de dynamiek van het klantencontact. Het is niet altijd eenvoudig om te gaan met een diversiteit aan klanten met verschillende klantvragen.
Voor het adviseren, verkopen en verlenen van service zijn (basis)kennis en vaardigheden met betrekking tot het productaanbod van de winkel (assortimentskennis), verkooptechniek en bedrijfsspecifieke procedures noodzakelijk. Kortom, een keuzedeel dat breed ingezet kan worden voor meerdere opleidingen.   Kerntaken De student adviseert, verkoopt en verleent service.   Werkprocessen D1-K1-W1: Informeert (nieuwe) klanten/bezoekers over de organisatie D1-K1-W2: Voert verkoopgesprek D1-K1-W3: Handelt de verkoop af D1-K1-W4: Behandelt (online-)verzoeken, bestellingen en/of klachten van klanten D1-K1-W5: Voert ondersteunende marketing- en/of promotieactiviteiten uit  
Code keuzedeel
K0059   Examenmateriaal
Bij dit keuzedeel is ook examenmateriaal beschikbaar via de docent.    Meer informatie? Meer informatie vanuit SBB over dit keuzedeel vindt u op www.s-bb.nl.

Specificaties

ISBN/EAN 9789037251296
Druk 1