• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Onderhandelingstechnieken

9789037241044 - Onderhandelingstechnieken

Artikelomschrijving

De methode Factor-E Welzijn is bedoeld voor de opleidingen Maatschappelijke zorg, Pedagogisch werk en Sociaal werk niveau 3 en 4. In de methode staan kennis, vaardigheden en het samenwerken aan grote opdrachten centraal. Kennis wordt verkregen in de leereenheid Cursus. Hierin wordt de theorie verwerkt door middel van een diversiteit aan verwerkingsopdrachten. In de leereenheid Training worden vaardigheden aangeleerd en geoefend door de student. Samenwerken staat centraal in de diverse projecten die bij de methode zijn ontwikkeld.

In het werkveld van de sociaal-maatschappelijk dienstverlener zullen zich regelmatig situaties voordoen waarin je onderhandelingsgesprekken moet voeren. Hierbij kun je denken aan een onderhandeling met een cliënt die niet bereid is om zich aan gemaakte afspraken te houden, maar ook aan gesprekken in het belang van de cliënt met instanties. Deze Training geeft je de gelegenheid om de theorie tot je te nemen en om deze te oefenen in de praktijk.

Specificaties

ISBN/EAN 9789037241044
Druk 1
€ 16,96
Verwachte bezorgdatum: 13-10
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

De methode Factor-E Welzijn is bedoeld voor de opleidingen Maatschappelijke zorg, Pedagogisch werk en Sociaal werk niveau 3 en 4. In de methode staan kennis, vaardigheden en het samenwerken aan grote opdrachten centraal. Kennis wordt verkregen in de leereenheid Cursus. Hierin wordt de theorie verwerkt door middel van een diversiteit aan verwerkingsopdrachten. In de leereenheid Training worden vaardigheden aangeleerd en geoefend door de student. Samenwerken staat centraal in de diverse projecten die bij de methode zijn ontwikkeld.

In het werkveld van de sociaal-maatschappelijk dienstverlener zullen zich regelmatig situaties voordoen waarin je onderhandelingsgesprekken moet voeren. Hierbij kun je denken aan een onderhandeling met een cliënt die niet bereid is om zich aan gemaakte afspraken te houden, maar ook aan gesprekken in het belang van de cliënt met instanties. Deze Training geeft je de gelegenheid om de theorie tot je te nemen en om deze te oefenen in de praktijk.

Specificaties

ISBN/EAN 9789037241044
Druk 1