Menu
Sluiten

PR en communicatiemiddelen

Mars, Jan
ISBN/EAN 9789037204513
Druk 1
Met deze training oefenen studenten uiteenlopende communicatiemiddelen, waarmee in de beroepspraktijk op allerlei manieren en met zeer verschillende doelen pr kan worden bedreven. De training bevat opdrachten en oefeningen, die veelal door viertallen moeten worden gedaan, waarin de studenten kennis maken met verschillende soorten communicatiemiddelen, van flyers en folders tot websites en YouTube. De verworven vaardigheden wordt toegepast bij het ontwerpen van communicatieplannen en pr-campagnes. Toetsbare producten: persoonlijk verslag, demonstratie. Deze training kan worden gebruikt voor de opleiding: - sociaal-cultureel werker. Factor-E voor SAW Factor-E bestaat uit cursussen, trainingen en projecten naar het leerlijnenmodel van De Bie. Het materiaal van Factor-E behandelt de onderwerpen vanuit de praktijk. In een training staan het handelen en het ontwikkelen van vaardigheden centraal. De student kan op een actieve manier oefenen met de vaardigheden. De training bevat veel oefeningen. De student oefent de vaardigheden individueel of in groepsverband. Eventuele stappenplannen zijn weergegeven inwerkmodellen. In de training komen ook opdrachten voor. In de opdrachten wordt een enkele theoretische achtergrond gegeven indien nodig. Een training heeft een omvang van 40 SBU (instructie, begeleiding, oefening, huiswerk).
€ 16,68
Vandaag besteld, 02-03 bezorgd
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten