Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • media onder de loep
Bekijk

Media onder de loep

Lembre, Katheline De
ISBN/EAN
9789033493379
Druk
3

MEDIA ONDER DE LOEP EEN INLEIDING TOT DE MEDIASTUDIES De tijd van media als familiebedrijfje of als spreekbuis van een politieke partij of vereniging is voorbij. Massamedia zijn commerciële producten die verkocht moeten worden aan steeds kritischer wordende mediaconsumenten. Crossmedialiteit en convergentie zijn trends die ervoor zorgen dat de traditionele media opgaan in een ruimer en complexer medialandschap. Media onder de loep is in de eerste plaats een handboek voor studenten die de studie van de massamedia onont- beerlijk achten voor hun verdere loopbaan als media- professional. Speciale aandacht gaat uit naar media- marketing, commercialisering en concentratiebewe- gingen. Daarnaast biedt dit boek boeiend leesmateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het snel evolu- erende Belgische medialandschap.

Uitverkocht


Media onder de loep

Cool, Ina
ISBN/EAN
9789462927452
Druk
4

Media, raak er tegenwoordig maar wijs uit. Het Belgische medialandschap is steeds in beweging. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Trends zoals crossmedialiteit en convergentie zorgen ervoor dat de traditionele media opgaan in een ruimer, vaak complex landschap. Voor de communicatie-, reclame- en journalistieke sector is het uitermate belangrijk om bij te blijven. Het handboek Media onder de loep, analyse van de Belgische massamedia probeert orde te scheppen in deze chaotische mediawereld en biedt een degelijk en actueel overzicht van de Belgische mediasector. Naast overzichtelijke informatie in het handboek zelf, focust de digitale leeromgeving op actuele aanvullingen, recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen met voorbeeldantwoorden en kritische doordenkers. Media onder de loep, analyse van de Belgische massamedia is dus een basis handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor docenten en studenten journalistiek, communicatiemanagement en bedrijfsmanagement. Daarnaast is het boeiend leesmateriaal voor al wie geïnteresseerd is in media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon. Kortom, onontbeerlijk en toegankelijk materiaal voor elke (toekomstige) communicatie- en mediaprofessional!

Nieuw

€35,00
Vandaag besteld, 21-12 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00