Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • media onder de loep een inleiding tot de mediastudies
Bekijk

Media onder de loep een inleiding tot de mediastudies

Lembre, katheline de
ISBN/EAN
9789033485930
Druk
2

Media onder de loep, een inleiding in de mediastudies is in de eerste plaats een handboek voor studenten die de studie van de massamedia onontbeerlijk achten voor hun verdere loopbaan als mediaprofessional. Daarnaast is het boeiend leesmateriaal voor al wie een algemeen inzicht wil krijgen in het Vlaamse medialandschap. Doorheen de verschillende hoofdstukken wordt de lezer ingewijd in een landschap dat steeds in beweging is. Een veranderd gebruik van de media, nieuwe spelers op de markt, een gev arieerder aanbod,... Dit alles heeft ervoor gezorgd dat de klassieke media opgaan in een ruimer media-landschap. De nadruk in dit werk ligt op de situering van de media in het algemeen -met focus op de printmedia en de digitale media. Speciale aandacht gaat uit naar mediamarketing, commercialisering en concentratiebewegingen. De tijd van media als familiebedrijfje of als spreekbuis van een politieke partij of vereniging is voorbij. De strijd om de lezer, kijker, luisteraar, surfer is de laatste decennia losgebarsten en maakt van massamedia commerciële producten die verkocht moeten worden. Het is dus ook belangrijk dat toekomstige mediaprofessionals de marketingprincipes in een mediabedrijf kunnen toepassen. Over de auteur: Katheline De Lembre is lector aan de Arteveldehogeschool te Gent. Ze doceert Mediastudies, Media-analyse en Marketing.

Uitverkocht


Media onder de loep

Cool, Ina
ISBN/EAN
9789462927452
Druk
4

Van dit artikel (9789462927452 / Media onder de loep) is nog geen omschrijving beschikbaar

Nieuw

€35,00
Vandaag besteld, 20-10 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00