Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • leren en onderwijzen inleiding tot de algemene didactiek commentaar voor docenten
Bekijk

Leren en onderwijzen inleiding tot de algemene didactiek. commentaar voor docenten

Standaert, R.
ISBN/EAN
9789033462313
Druk
1

Leren en onderwijzen is een integrale methode algemene didactiek. Deze methode is bedoeld voor lerarenopleidingen in het hoger onderwijs, na- en bijscholingen, GPB-opleidingen,.. Leren en onderwijzen kan ook als zelfstu diepakket worden gebruikt.
Sinds

Uitverkocht


Leren en onderwijzen Inleiding tot de algemene didactiek Commentaren voor lectoren

Standaert, Roger Troch, Firmin Peeters, Inge Stroobants, Ilse
ISBN/EAN
9789033489686
Druk
1

Leren en onderwijzen is een integrale methode algemene didactiek. Deze methode is zowel bedoeld voor geïntegreerde lerarenopleidingen als specifieke lerarenopleidingen. Het handboek kan ook gebruikt worden in na- en bijscholingen,... Leren en onderwijzen kan ook als zelfstudiepakket worden gehanteerd Sinds de vijfde herziene editie van Leren en onderwijzen in 2006 deden zich in het onderzoeks- en onderwijsveld verschuivingen voor die het noodzakelijk maakten een aantal hoofdstukken te herschrijven en up-to-date te brengen. Maar ook de sterk wijzigende maatschappelijke context en technologische evolutie waarin het onderwijs zich bevindt, maakt dat een aantal vernieuwingen zich opdrong. Deze herziene editie van Leren en onderwijzen sluit aan bij de basiscompetenties en de beroepsprofielen van het lerarenberoep. Het biedt ook de mogelijkheid een aantal belangrijke basiscompetenties te behalen om later uiteindelijk het gewenste beroepsprofiel te bereiken. Commentaren voor lectoren wil, aansluitend bij het handboek, de lector in de lerarenopleiding extra didactisch materiaal aanbieden. Naast extra leerinhoud die de inleiding van algemene didactiek verbreedt en verdiept, worden er tal van bijkomende taken voor de studenten/cursisten gepresenteerd. OVER DE AUTEURS Roger Standaert is doctor in de Pedagogische Wetenschappen. Hij was werkzaam in de lerarenopleiding voor het basisonderwijs en secundair onderwijs. Nadien was hij hoofdcoördinator voor het VSO. Van 1991 tot 2011 was hij directeur van de Vlaamse Dienst voor Onderwijsontwikkeling. Eveneens tot 2011 doceerde hij het vakgebied internationale en comparatieve pedagogiek aan de universiteit van Gent. Firmin Troch is licentiaat in de Pedagogische Wetenschappen en was directeur van een schoolbegeleidingsdienst. Nadien was hij schooldirecteur en lector aan de lerarenopleiding. Van schooljaar 1986-1987 tot en met schooljaar 2008-2009 was hij hoofdredacteur van het tijdschrift Impuls voor onderwijsbegeleiding. Inge Peet

Nieuw

€47,70
Vandaag besteld, 27-09 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00