Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • het communicatieplan
Bekijk

Het communicatieplan

Waardenburg, M.
ISBN/EAN
9789026730108
Druk
1

Het communicatieplan:Opzet en uitvoering in 8 stappenCommunicatie is een van de belangrijkste managementinstrumentenom de doelstellingen van de organisatie te verwezenlijken. De visie vande organisatie, zoals neergelegd in het mission statement, vormt daarbijhet uitgangspunt. Communicatie vereist naast visie ook vakkennis,creativiteit en flexibiliteit. Een planmatige aanpak is bij dit alles eeneerste vereiste. Zonder een heldere visie en een duidelijk plan van aanpakis communicatie minder effectief en de kans op mislukken groot.In Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen vormen deacht basisstappen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleidén voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten.Over de auteurDrs. Marten Waardenburg (1948) is als communicatiemanager werkzaambij de SFB Verzekeringsgroep N.V. in Amsterdam. Hij is sinds velejaren als docent, auteur en examinator betrokken bij verschillende communicatieopleidingenen -examens. Daarnaast is hij hoofdredacteur vande Communicatiedesk, redacteur van Communicatiesignalen en auteurvan verschillende Communicatiememo's en andere boeken op hetgebied van communicatie.

Nieuw

€22,95
Vandaag besteld, 27-10 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00