Menu
Sluiten

Good to great nederlandstalige editie - waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken....en andere niet

Collins, J.
ISBN/EAN 9789025425104
Druk 1
Van dit artikel (9789025425104 / Good to great nederlandstalige editie - waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken....en andere niet) is nog geen omschrijving beschikbaar
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Good to great

Collins, J.
ISBN/EAN
9789047093848

Druk
22

Jim Collins heeft met 'Good to Great' een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aangehaald als de meest grondige, inzichtelijke en vernieuwende studie aangaande organisatieontwikkeling van de afgelopen decennia. Uit een langdurig onderzoek van honderden Fortune 500-bedrijven kwamen elf bedrijven naar voren die in een periode van vijftien jaar explosief groeiden: een tijdlang presteerden ze even 'good' als hun concurrenten in dezelfde branche, maar plotseling accelereerden ze en werden 'great'. Wat onderscheidt deze succesvolle bedrijven nu van hun concurrenten en wat kunnen anderen daarvan leren? Collins heeft zijn inzichten in een aantal principes geformuleerd. Het zijn tijdloze factoren voor succes - geen hypes.
€ 32,50
Vandaag besteld, 30-05 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten