• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Strategie in kaart gebracht

Kaplan, R.. Norton, D.

9789025418281 - Strategie in kaart gebracht

Artikelomschrijving

De jarenlange ervaring van Kaplan en Norton met de Balanced Scorecard heeft geleid tot een vernieuwde, meer praktijkgerichte toepassing: Strategiekaarten. Hiermee kan elk bedrijf en iedere organisatie de verbanden in kaart brengen tussen de in de organisatie aanwezige assets en methoden om waarde te creëren. De auteurs stellen dat het kritieke aspect van strategie, namelijk continue en blijvende waardecreatie, afhankelijk is van vier interne processen: productie en dienstverlening, klantrelaties, innovatie en maatschappelijk ondernemerschap. Strategiekaarten helpen u erbij deze processen in de gewenste richting te sturen door ze te koppelen aan specifieke doelen, en door de voor u belangrijkste processen te meten, evalueren en verbeteren. Ook helpen ze u om investeringen in (menselijk, informatie- en bedrijfs)kapitaal te preciseren.Dit boek geeft een visuele aha-belevenis voor managers die hun strategie beter willen uitvoeren. Het biedt een blauwdruk om alle processen, medewerkers en informatietechnologie aan elkaar te verbinden en te stroomlijnen voor een betere prestatie.

Specificaties

Auteur Kaplan, R.. Norton, D.
ISBN/EAN 9789025418281
Druk 7
€ 35,99
Verwachte bezorgdatum: 18-05
2e hands

Ook 2e hands beschikbaar!

€ 25,73 Je bespaart € 10,26
Verwachte bezorgdatum: 18-05

Artikelomschrijving

De jarenlange ervaring van Kaplan en Norton met de Balanced Scorecard heeft geleid tot een vernieuwde, meer praktijkgerichte toepassing: Strategiekaarten. Hiermee kan elk bedrijf en iedere organisatie de verbanden in kaart brengen tussen de in de organisatie aanwezige assets en methoden om waarde te creëren. De auteurs stellen dat het kritieke aspect van strategie, namelijk continue en blijvende waardecreatie, afhankelijk is van vier interne processen: productie en dienstverlening, klantrelaties, innovatie en maatschappelijk ondernemerschap. Strategiekaarten helpen u erbij deze processen in de gewenste richting te sturen door ze te koppelen aan specifieke doelen, en door de voor u belangrijkste processen te meten, evalueren en verbeteren. Ook helpen ze u om investeringen in (menselijk, informatie- en bedrijfs)kapitaal te preciseren.Dit boek geeft een visuele aha-belevenis voor managers die hun strategie beter willen uitvoeren. Het biedt een blauwdruk om alle processen, medewerkers en informatietechnologie aan elkaar te verbinden en te stroomlijnen voor een betere prestatie.

Specificaties

Auteur Kaplan, R.. Norton, D.
ISBN/EAN 9789025418281
Druk 7