• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Kwaliteitsmanagement

Pampus, Bernadette van

9789024426881 - Kwaliteitsmanagement

Artikelomschrijving

Kwaliteitsmanagement is een praktijkgericht boek dat studenten leert hoe zij zelf de eerste stappen kunnen zetten in het traject van kwaliteitszorg binnen een organisatie. Een onderwerp dat steeds belangrijker wordt in een tijd waarin organisaties niet alleen meer kunnen concurreren op prijs of product maar ook aandacht moeten schenken aan kwaliteit en betrouwbaarheid.

Auteur Bernadette van Pampus beschrijft hoe kwaliteitszorg een positief veranderingsproces binnen een organisatie op gang kan brengen en hoe een kwaliteitsmodel daarbij een hulpmiddel kan zijn. In tien hoofstukken komen onderwerpen aan bod als bewustwording, richting, proces managen, auditing, het INK-managementmodel, ISO 9000 en certificatie.
Aan de hand van praktijksituaties worden de winsten en valkuilen bij het werken aan kwaliteit belicht.

Deze vierde druk sluit aan bij de huidige ontwikkelingen op het gebied van kwaliteitsmanagement, de nieuwe ISO 9001 norm (onder andere High Level Structure) en behandelt voorbeelden uit zowel de profit- als de non-profitsector.

Dit boek is geschreven voor het hoger beroepsonderwijs én voor diegenen die binnen hun organisatie aan de slag willen of al aan de slag zijn met kwaliteitszorg en hier op een praktische manier bij geholpen willen worden.

Specificaties

Auteur Pampus, Bernadette van
ISBN/EAN 9789024426881
Druk 4
€ 39,95
Verwachte bezorgdatum 28-05
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

Kwaliteitsmanagement is een praktijkgericht boek dat studenten leert hoe zij zelf de eerste stappen kunnen zetten in het traject van kwaliteitszorg binnen een organisatie. Een onderwerp dat steeds belangrijker wordt in een tijd waarin organisaties niet alleen meer kunnen concurreren op prijs of product maar ook aandacht moeten schenken aan kwaliteit en betrouwbaarheid.

Auteur Bernadette van Pampus beschrijft hoe kwaliteitszorg een positief veranderingsproces binnen een organisatie op gang kan brengen en hoe een kwaliteitsmodel daarbij een hulpmiddel kan zijn. In tien hoofstukken komen onderwerpen aan bod als bewustwording, richting, proces managen, auditing, het INK-managementmodel, ISO 9000 en certificatie.
Aan de hand van praktijksituaties worden de winsten en valkuilen bij het werken aan kwaliteit belicht.

Deze vierde druk sluit aan bij de huidige ontwikkelingen op het gebied van kwaliteitsmanagement, de nieuwe ISO 9001 norm (onder andere High Level Structure) en behandelt voorbeelden uit zowel de profit- als de non-profitsector.

Dit boek is geschreven voor het hoger beroepsonderwijs én voor diegenen die binnen hun organisatie aan de slag willen of al aan de slag zijn met kwaliteitszorg en hier op een praktische manier bij geholpen willen worden.

Specificaties

Auteur Pampus, Bernadette van
ISBN/EAN 9789024426881
Druk 4