• Tot 10% korting
  • Ook 2e hands studieboeken
  • Gratis verzending

Handboek Online Marketing

Petersen, Patrick

9789024421169 - Handboek Online Marketing

Artikelomschrijving

Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.

Het Handboek Online Marketing 6 (HOM6) verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.

Praktisch en crossmediaal boek
Het Handboek Online Marketing 6 is een praktisch en crossmediaal boek met op de ondersteunende website www.handboekonlinemarketing.nl veel extra video's, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Het boek kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend.

Nieuw in deze geactualiseerde zesde druk:
Nieuwe cases en interviews.
Gebruik van augmented realitylagen met directe vertoning van relevant materiaal.
Inzichten in de toekomstontwikkeling in de marketing- en communicatiesector, zoals die rondom virtual reality.
Een uitgebreide website en Pinterestaccount die veel extra
aanvullingen bieden.
Een uitgebreid hoofdstuk over contentstrategie, mobile en
mixed reality, conversie en e-commerce, online engagement en
influencermarketing.
Een uitbreiding op gebied van e-commerce, online conversie en
weboptimalisatie.
Een uitgebreid hoofdstuk over social mediamarketing, social
business, mobile marketing en de mixed reality-ontwikkelingen.
Nieuwe strategische marketingmodellen.
Geactualiseerde cijfers en marketingonderzoeken.
Het boek is herschreven en opnieuw vormgegeven.
Een uitgebreide begrippenlijst en definitie (in de geelkleurige
kaders)

''Het Ha

Specificaties

Auteur Petersen, Patrick
ISBN/EAN 9789024421169
Druk 6
€ 57,50
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum 26-03
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.

Het Handboek Online Marketing 6 (HOM6) verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.

Praktisch en crossmediaal boek
Het Handboek Online Marketing 6 is een praktisch en crossmediaal boek met op de ondersteunende website www.handboekonlinemarketing.nl veel extra video's, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Het boek kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend.

Nieuw in deze geactualiseerde zesde druk:
Nieuwe cases en interviews.
Gebruik van augmented realitylagen met directe vertoning van relevant materiaal.
Inzichten in de toekomstontwikkeling in de marketing- en communicatiesector, zoals die rondom virtual reality.
Een uitgebreide website en Pinterestaccount die veel extra
aanvullingen bieden.
Een uitgebreid hoofdstuk over contentstrategie, mobile en
mixed reality, conversie en e-commerce, online engagement en
influencermarketing.
Een uitbreiding op gebied van e-commerce, online conversie en
weboptimalisatie.
Een uitgebreid hoofdstuk over social mediamarketing, social
business, mobile marketing en de mixed reality-ontwikkelingen.
Nieuwe strategische marketingmodellen.
Geactualiseerde cijfers en marketingonderzoeken.
Het boek is herschreven en opnieuw vormgegeven.
Een uitgebreide begrippenlijst en definitie (in de geelkleurige
kaders)

''Het Ha

Specificaties

Auteur Petersen, Patrick
ISBN/EAN 9789024421169
Druk 6