Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • ethiek van de gastvrijheid
Bekijk

Ethiek van de gastvrijheid

Vijver, H.
ISBN/EAN
9789023231615
Druk
2

Dienstverlenende organisaties - of het nu gaat om horeca, hulpverlening, toerisme en recreatie, of om winkelbedrijven - moeten in hun bedrijfsvoering het begrip gastvrijheid koesteren. Gastvrijheid is voor deze organisaties de bedrijfsethiek bij uitstek. In deze ethiek wordt gastvrijheid als waarde gekoppeld aan de doelstellingen die elke onderneming ook heeft, namelijk winst maken en werken aan het eigen voortbestaan. Met andere woorden: hoe kun je gastvrijheid verlenen, aan dienstbetoon doen, en tegelijkertijd een commercieel verantwoord bedrijf zijn.

Vijver werkt de consequenties van het begrip gastvrijheid voor verschillende aandachtsvelden, zoals personeelsbeleid, omgang met de natuur, interculturele contacten en organisatiecultuur, uit.

2e druk.

Nieuw

€23,75
€22,56
Vandaag besteld, 14-12 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00