Menu
Sluiten

Ondernemen is een straatfeest perspectief op de 21e eeuw

Berg, P. Van Den
ISBN/EAN 9789022547526
Druk 1
Wat gebeurt er ondertussen op straat? Hoe reageren consumenten en andere afnemers op de enorme hoeveelheid impulsen die over hen uitgestort wordt? Zien ze bijvoorbeeld die abri met de dure advertentie wel, of lopen ze te bellen de blik naar beneden gericht? Pim van den Berg werkte bij Hagemeyer, SGE Electronics, Nestlé en De Bijenkorf in verkoop en marketing. Vanaf 1997 is hij zelfstandig straat-o-loog en adviseert hij bedrijven als ABN Amro Nederland, ING Real Estate, INTRES, Unilever, Koninklijke Ahold, diverse gemeenten en andere instellingen. Met dit boek in de hand kan iedere manager en marketeer zich ontwikkelen tot straat-o-loog en beslist ook streetwise worden.
Uitverkocht
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten