Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • key account management
Bekijk

Key-account management

Dingena, M.
ISBN/EAN
9789014088839
Druk
1

Wat is het belang van key-account management voor uw organisatie? Hoe selecteren we eigenlijk key-accounts? Hoe ontwikkelen we key-relaties en maken we uitvoerbare accountplannen die tot resultaten lieden? En op welke wijze zorgen we ervoor dat we in onze organisatie ook waarmaken wat we onze key-accounts beloven? Het boek 'Key-account management' geeft antwoord op veel gestelde vragen over key-account management uit de praktijk. Het schetst recente ontwikkelingen en is daarnaast vooral een praktische hulpmiddel voor key-account managers en commercieel directeuren die deze vragen voor zichzelf willen beantwoorden.

Uitverkocht


Key accountmanagement

ISBN/EAN
9789492196156
Druk
2

Haal alles uit je belangrijkste klantrelaties Key-account management 2e editie De bestseller Key-account management is geheel herzien. Het laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties. In dit boek worden de laatste ontwikkelingen en trends beschreven. Het geeft antwoord op vragen als hoe selecteer je key-accounts, hoe ontwikkel je key-relaties, hoe maak je realistische plannen en hoe organiseer je key-account management binnen je bedrijf? Ook in deze editie weer praktische tools als de werkbladen en diverse organisatiemodellen. Naast actuele cases en best practices zijn per hoofdstuk een leerdoelstelling en discussievragen toegevoegd, hetgeen deze editie ook bijzonder geschikt maakt voor toepassing binnen hoger (sales) onderwijs.

Nieuw

€34,95
Vandaag besteld, 15-12 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00