• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Strategisch management van merken

Franzen, G. En Berg, M. Van Den

9789014079882 - Strategisch management van merken

Artikelomschrijving

Van dit artikel (9789014079882 / Strategisch management van merken) is nog geen omschrijving beschikbaar
Bestel: Strategisch management van merken
Bestel Strategisch management van merken met ISBN/EAN 9789014079882 snel en eenvoudig.
Wij maken je studietijd zo makkelijk mogelijk, zodat jij slim kunt studeren. Ook voor handige studietips en de rest van je studiespullen ben je bij ons aan het juiste adres. Zo haal je álles uit je studie(tijd)!
Onze voordelen

  • Korting op studieboeken
  • Leuke studie gerelateerde deals
  • In- en verkoop van tweedehands studieboeken
Verdien geld met je oude boeken Tentamens of examens gehaald en je studieboek niet meer nodig? Wij kopen ze van je terug! Check onze "Boeken verkopen" pagina wat jouw studieboeken waard zijn. Dan hou jij geld over voor leuke dingen.

Specificaties

Auteur Franzen, G. En Berg, M. Van Den
ISBN/EAN 9789014079882
Druk 1
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Van dit artikel (9789014079882 / Strategisch management van merken) is nog geen omschrijving beschikbaar
Bestel: Strategisch management van merken
Bestel Strategisch management van merken met ISBN/EAN 9789014079882 snel en eenvoudig.
Wij maken je studietijd zo makkelijk mogelijk, zodat jij slim kunt studeren. Ook voor handige studietips en de rest van je studiespullen ben je bij ons aan het juiste adres. Zo haal je álles uit je studie(tijd)!
Onze voordelen

  • Korting op studieboeken
  • Leuke studie gerelateerde deals
  • In- en verkoop van tweedehands studieboeken
Verdien geld met je oude boeken Tentamens of examens gehaald en je studieboek niet meer nodig? Wij kopen ze van je terug! Check onze "Boeken verkopen" pagina wat jouw studieboeken waard zijn. Dan hou jij geld over voor leuke dingen.

Specificaties

Auteur Franzen, G. En Berg, M. Van Den
ISBN/EAN 9789014079882
Druk 1