Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • public relations
Bekijk

Public relations

Mastenbroek, J.
ISBN/EAN
9789014079233
Druk
5

Van dit artikel (9789014079233 / Public relations) is nog geen omschrijving beschikbaar

Selecteer een type

Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 28-07 bezorgd
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 28-07 bezorgd

Communicatie van organisaties

Blokland, E.
ISBN/EAN
9789491560019
Druk
6

Overheden, non-profitorganisaties en commerciële bedrijven moeten voortdurend communiceren om in evenwicht te blijven met hun omgeving. Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller verandert. Moderne organisaties proberen niet alleen te beïnvloeden, ze luisteren mee en participeren in gesprekken die consumenten voeren. Dit handboek biedt inzichten en richtlijnen, gebaseerd op actuele ontwikkelingen, die van belang zijn voor de communicatie van organisaties. <br/><br/>Deze zesde, geheel herziene editie van dit boek heeft een nieuwe titel: Communicatie van organisaties. 'Communicatie' is in onze visie veel breder dan Public Relations en beter van toepassing op het nieuwe handboek dat het belang en mogelijkheden van communicatie voor organisaties laat zien. In het eerste deel komt de theorie aan bod en vind je een overzicht van actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Het tweede deel biedt concrete handvatten en verdieping. Dit maakt het boek relevant voor studenten en vakgenoten.<br/><br/>De opzet van het nieuwe boek Communicatie van organisaties is trouw gebleven aan de succesformule van eerdere edities. Ieder hoofdstuk is door een specialist in het betreffende onderwerp geschreven. Dat heeft geresulteerd in een rijk boek, gevarieerd aan inhoud, actueel en fundamenteel, met een veelheid aan inzichten en handige tips. <br/><br/>"Een must voor professionals voor wie communicatie een belangrijk aspect vormt van het dagelijkse werk". Noelle Aarts, hoogleraar Strategische Communicatie (de 'Logeion' leerstoel) <br/><br/>"Een 'must read' voor iedere zich continu ontwikkelende communicatieprofessional, dankzij een zorgvuldige keuze uit de inzichten en ontwikkelingen die nu belangrijk zijn", Bart de Vries, directeur HvdM PR/PA en redactie van 5e editie Handboek PR<br/><br/>Het blauwe boek...<br/>"Voor mij is en blijft dit 'het grote blauwe boek'... Het boek is al 25 jaar een begrip. Mede dankzij het blauwe boek ben ik tijdens mijn studententijd enthousiast geraakt ov

Selecteer een type

Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 28-07 bezorgd
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 28-07 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00