• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Marketing performers

Baarda. Rolf Morcus. Ronald

9789013093254 - Marketing performers

Artikelomschrijving

Meer halen uit marketingtalent. Niet elke marketeer heeft dezelfde mogelijkheden en kan voor elke klus worden ingezet. Dat breekt je op als je verantwoordelijk bent voor een afdeling die almaar belangrijker wordt. Want van wie mag je wat verwachten? Gelukkig willen moderne professionals van nature goed presteren. En zeker niet alleen vanwege het geld dat daar tegenover staat. Wat zij willen is dat hun talent wordt herkend, benut en gewaardeerd. Dat is waar het ze echt om gaat. Dit boek is geschreven voor marketingmanagers die willen weten hoe zij het beste uit hun medewerkers naar boven kunnen halen. Die behoefte hebben aan concrete adviezen om talenten te herkennen, te ontwikkelen en naar een hoger niveau te brengen. Want het managen van personeel is een vak. Een discipline die kennis en inzicht vereist om de juiste mensen aan boord te krijgen en te houden. Om Marketing Performers in te zetten op de plek die - naar talent en mogelijkheden gemeten - het best bij hen past. De basis van dit boek is een rollenmodel dat al is toegepast in tal van organisaties. Elke rol beschrijft de toegevoegde waarde die medewerkers kunnen leveren op grond van hun gedrag, talenten, persoonlijkheden en drives. Het model en de in dit boek beschreven toepassing ervan leiden tot duidelijk en eenduidig taalgebruik waarmee leidinggevenden en medewerkers gemakkelijker kunnen communiceren over hun verwachtingen ten aanzien van functioneren, presteren, loopbaanperspectief en de verdiensten die daar tegenover staan.

Specificaties

Auteur Baarda. Rolf Morcus. Ronald
ISBN/EAN 9789013093254
Druk 1
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Meer halen uit marketingtalent. Niet elke marketeer heeft dezelfde mogelijkheden en kan voor elke klus worden ingezet. Dat breekt je op als je verantwoordelijk bent voor een afdeling die almaar belangrijker wordt. Want van wie mag je wat verwachten? Gelukkig willen moderne professionals van nature goed presteren. En zeker niet alleen vanwege het geld dat daar tegenover staat. Wat zij willen is dat hun talent wordt herkend, benut en gewaardeerd. Dat is waar het ze echt om gaat. Dit boek is geschreven voor marketingmanagers die willen weten hoe zij het beste uit hun medewerkers naar boven kunnen halen. Die behoefte hebben aan concrete adviezen om talenten te herkennen, te ontwikkelen en naar een hoger niveau te brengen. Want het managen van personeel is een vak. Een discipline die kennis en inzicht vereist om de juiste mensen aan boord te krijgen en te houden. Om Marketing Performers in te zetten op de plek die - naar talent en mogelijkheden gemeten - het best bij hen past. De basis van dit boek is een rollenmodel dat al is toegepast in tal van organisaties. Elke rol beschrijft de toegevoegde waarde die medewerkers kunnen leveren op grond van hun gedrag, talenten, persoonlijkheden en drives. Het model en de in dit boek beschreven toepassing ervan leiden tot duidelijk en eenduidig taalgebruik waarmee leidinggevenden en medewerkers gemakkelijker kunnen communiceren over hun verwachtingen ten aanzien van functioneren, presteren, loopbaanperspectief en de verdiensten die daar tegenover staan.

Specificaties

Auteur Baarda. Rolf Morcus. Ronald
ISBN/EAN 9789013093254
Druk 1