Menu
Sluiten

Interne communicatie als management instrument

Koeleman, H.
ISBN/EAN 9789013077278
Druk 6
In Interne communicatie als managementinstrument worden de verschillende functies van interne communicatie uitgebreid beschreven. Het boek geeft handreikingen voor het stapsgewijs onderzoeken en verbeteren van de interne communicatie. Hierbij wordt niet alleen aandacht besteed aan het verbeteren van de interne media, zoals het personeelsblad, e-mail en intranet. Ook wordt uitgebreid stilgestaan bij de communicatierol van lijnmanagers en collega's. Naast diverse overleg- en vergadervormen worden ook de communicatieve vaardigheden van managers en medewerkers beschreven.  Hierbij wordt gebruikgemaakt van theorieën uit de bedrijfskunde, de communicatiewetenschap en het personeelsmanagement. De ontwikkelingen op het terrein van interne communicatie gaan steeds verder. Reden om dit boek kritisch door te nemen en waar nodig aan te vullen. In deze vierde druk wordt uitgebreid stil gestaan bij de specifieke rol van interne communicatie bij de overheid. Ook de rol van communicatie bij het binden en boeien van medewerkers komt aan de orde. Nieuwe inzichten over de rol van interne communicatie bij verandering, die de auteur uitgebreid heeft beschreven in zijn gelijknamige boek (Kluwer, 2002), worden hier beknopt behandeld. 
€ 38,00
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 23-05 bezorgd
Aantal
€ 27,17
2e hands
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 23-05 bezorgd
2e hands
Aantal
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Interne communicatie strategieen, methoden en rollen

Koeleman, Huib
ISBN/EAN
9789024400904

Druk
7

Van dit artikel (9789024400904 / Interne communicatie strategieen, methoden en rollen) is nog geen omschrijving beschikbaar
€ 34,95
Vandaag besteld, 25-05 bezorgd
Aantal
Winkelwagen
Sluiten