Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • brand experiences
Bekijk

Brand-experiences

Buschman, D.Schavemaker, F.
ISBN/EAN
9789013022186
Druk
1

Tegenwoordig krijgt de consument honderden reclameprikkels per dag te verwerken. Hoe krijgt ú de klant in de ban van uw merk?
Belevenissen of experiences spelen een sleutelrol in de huidige maatschappij. De kracht van brand experiences zit in de gezamenlijke ervaringen tussen mensen en merken, het leidt tot betrokkenheid. Ondernemingen die in de emotiesamenleving willen overleven, zullen moeten denken in het vervullen van emotionele of psychische behoeften. Maak van uw klanten uw gasten. Hoe? Brand Experiences wijst u de weg.

Nieuw

€25,95
Vandaag besteld, 26-08 bezorgd

Je digitale studiemateriaal wordt in augustus geactiveerd. Je krijgt hier vooraf een mailtje over.

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00