• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Strategisch testen in direct marketing

Reichardt, F.

9789013019797 - Strategisch testen in direct marketing

Artikelomschrijving

Eén van de grootste zegeningen van direct marketing is de mogelijkheid om te testen. Ideaal om onze veronderstellingen aan de praktijk te toetsen en de proef op de som te nemen. Beter dan alleen af te gaan op gevoel. Toch wordt er nog onvoldoende gebruik van gemaakt. 'Geen tijd' en 'geen geld', zegt de marketeer. Alsof het stelselmatig nalaten van testen uiteindelijk niet veel méér tijd en geld kost. Dit boek is een aanrader voor iedereen die betrokken is bij: - marketing - direct marketing - online marketing - e-commerce. Het bevat veel praktijkvoorbeelden en ook een degelijke theoretische ondergrond. Inclusief cd-rom met rekenmodellen en de beste dm-testen. Marketing Watch houdt voor de drukbezette marketeer het speelveld van de marketing in de gaten, verdiept zich in belangrijke nieuwe ontwikkelingen en rapporteert er diepgaand en praktisch over. Marketeers krijgen zo hulp bij het te lijf gaan van nieuwe uitdagingen voordat deze daadwerkelijk opdoemen.

Specificaties

Auteur Reichardt, F.
ISBN/EAN 9789013019797
Druk 1
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Eén van de grootste zegeningen van direct marketing is de mogelijkheid om te testen. Ideaal om onze veronderstellingen aan de praktijk te toetsen en de proef op de som te nemen. Beter dan alleen af te gaan op gevoel. Toch wordt er nog onvoldoende gebruik van gemaakt. 'Geen tijd' en 'geen geld', zegt de marketeer. Alsof het stelselmatig nalaten van testen uiteindelijk niet veel méér tijd en geld kost. Dit boek is een aanrader voor iedereen die betrokken is bij: - marketing - direct marketing - online marketing - e-commerce. Het bevat veel praktijkvoorbeelden en ook een degelijke theoretische ondergrond. Inclusief cd-rom met rekenmodellen en de beste dm-testen. Marketing Watch houdt voor de drukbezette marketeer het speelveld van de marketing in de gaten, verdiept zich in belangrijke nieuwe ontwikkelingen en rapporteert er diepgaand en praktisch over. Marketeers krijgen zo hulp bij het te lijf gaan van nieuwe uitdagingen voordat deze daadwerkelijk opdoemen.

Specificaties

Auteur Reichardt, F.
ISBN/EAN 9789013019797
Druk 1