Menu
Sluiten

Marcom

Essink-Matzinger, C.
ISBN/EAN 9789006951172
Druk 2
Door de brede benadering van corporate en marketingcommunicatie is dit boek geschikt voor iedere student in het hoger beroepsonderwijs die zich voorbereidt op een adviserende rol in het bedrijfsleven of in een non-profit organisatie. In deze herziene uitgave zijn de Cognitive Load Theory (CLT) principes toegepast om de leerstof beter te onthouden.
Volgens de Cognitive Load Theory (CLT) hebben mensen een uiterst beperkte leercapaciteit. Zeker jongvolwassenen, omdat hun brein nog volop in ontwikkeling is. Daarom is het belangrijk om ‘cognitieve overbelasting’ te voorkomen door de aandacht van de lerende niet te richten op irrelevante en bijkomende zaken.
In deze nieuwe editie:
1. actuele voorbeelden van (online) marketingcampagnes;
2. kruiswoordraadsels om de belangrijkste begrippen beter te onthouden en toe te passen;
3. alle onderdelen van het marketingcommunicatieplan;
4. samenvattingen en checklists te gebruiken als handzaam naslagwerk.
€ 45,40
Vandaag besteld, 29-05 bezorgd
Aantal
€ 32,46
2e hands
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 25-05 bezorgd
2e hands
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten