Menu
Sluiten
  • Home
  • Product
  • marcom
Bekijk

Marcom

Essink-Matzinger, C.
ISBN/EAN
9789006951172
Druk
2

Door de brede benadering van corporate en marketingcommunicatie is dit boek geschikt voor iedere student in het hoger beroepsonderwijs die zich voorbereidt op een adviserende rol in het bedrijfsleven of in een non-profit organisatie. In deze herziene uitgave zijn de Cognitive Load Theory (CLT) principes toegepast om de leerstof beter te onthouden.
Volgens de Cognitive Load Theory (CLT) hebben mensen een uiterst beperkte leercapaciteit. Zeker jongvolwassenen, omdat hun brein nog volop in ontwikkeling is. Daarom is het belangrijk om ‘cognitieve overbelasting’ te voorkomen door de aandacht van de lerende niet te richten op irrelevante en bijkomende zaken.
In deze nieuwe editie:
1. actuele voorbeelden van (online) marketingcampagnes;
2. kruiswoordraadsels om de belangrijkste begrippen beter te onthouden en toe te passen;
3. alle onderdelen van het marketingcommunicatieplan;
4. samenvattingen en checklists te gebruiken als handzaam naslagwerk.

Selecteer een type

Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 13-12 bezorgd
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 13-12 bezorgd

Retourneren binnen 14 dagen

Ook artikelen met korting

Veiligheid eerst

Privacy staat voorop

Gratis verzending

Alles snel en gratis thuisbezorgd

Winkelwagen
Sluiten
Naar kassa
0 product(en) - €0,00