• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Ondernemerschap in hoofdlijnen

Meer, Peter van der

9789001885724 - Ondernemerschap in hoofdlijnen

Artikelomschrijving

- Unieke multidisciplinaire benadering; - behandelt de theorie achter de gangbare canvassen en modellen; - ook geschikt voor niet-economische opleidingen. Ondernemerschap in hoofdlijnen van Peter van der Meer biedt een overzicht van de benodigde (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden voor het schrijven van een ondernemingsplan, vanuit een unieke multidisciplinaire benadering. Gedurende het opzetten en laten (door)groeien van een bedrijf kunnen inzichten veranderen en verandert het plan mee. Om studenten dat inzicht te geven in de markt en in de middelen die nodig en beschikbaar zijn behandelt deze editie daarom ook de theorie achter de canvassen, de tabellen en de modellen. Daarbij komen verschillende disciplines aan bod, waaronder bedrijfseconomie, marketing, strategisch management en bedrijfsadministratie.

Specificaties

Auteur Meer, Peter van der
ISBN/EAN 9789001885724
Druk 4
€ 39,95
Verwachte bezorgdatum 21-05
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

- Unieke multidisciplinaire benadering; - behandelt de theorie achter de gangbare canvassen en modellen; - ook geschikt voor niet-economische opleidingen. Ondernemerschap in hoofdlijnen van Peter van der Meer biedt een overzicht van de benodigde (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden voor het schrijven van een ondernemingsplan, vanuit een unieke multidisciplinaire benadering. Gedurende het opzetten en laten (door)groeien van een bedrijf kunnen inzichten veranderen en verandert het plan mee. Om studenten dat inzicht te geven in de markt en in de middelen die nodig en beschikbaar zijn behandelt deze editie daarom ook de theorie achter de canvassen, de tabellen en de modellen. Daarbij komen verschillende disciplines aan bod, waaronder bedrijfseconomie, marketing, strategisch management en bedrijfsadministratie.

Specificaties

Auteur Meer, Peter van der
ISBN/EAN 9789001885724
Druk 4