• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Social media management

Visser, Marjolein

9789001880040 - Social media management
2e hands

Artikelomschrijving

De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven. Waarom kiezen voor Social Media Management?* Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;* behandelt de volledige klantreis;* met veel herkenbare cases uit het werkveld.Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol van social media te analyseren en om te zetten naar effectieve strategieën voor bedrijven. Het boek gaat ook in op mogelijke aanpassingen binnen organisaties om succesvol invulling te kunnen geven aan een social media strategie. De wetenschappelijk onderbouwde theorie wordt met vele actuele cases helder vertaald naar de praktijk. Social Media Management is ook beschikbaar als e-book. Online ondersteuningMet de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsvragen en handige weblinks. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken. Over de auteursBerend Sikkenga (Senior Marketing Professional) is een digital manager met ruim vijftien jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, bij onder meer Essent en Booleanpark. Momenteel is hij als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo

Specificaties

Auteur Visser, Marjolein
ISBN/EAN 9789001880040
Druk 1
€ 51,95
Verwachte bezorgdatum: 17-08

Ook beschikbaar als:

2e hands i

€ 37,14 Je bespaart € 14,81
2e hands
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende nieuwe Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven. Waarom kiezen voor Social Media Management?* Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;* behandelt de volledige klantreis;* met veel herkenbare cases uit het werkveld.Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol van social media te analyseren en om te zetten naar effectieve strategieën voor bedrijven. Het boek gaat ook in op mogelijke aanpassingen binnen organisaties om succesvol invulling te kunnen geven aan een social media strategie. De wetenschappelijk onderbouwde theorie wordt met vele actuele cases helder vertaald naar de praktijk. Social Media Management is ook beschikbaar als e-book. Online ondersteuningMet de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsvragen en handige weblinks. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken. Over de auteursBerend Sikkenga (Senior Marketing Professional) is een digital manager met ruim vijftien jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, bij onder meer Essent en Booleanpark. Momenteel is hij als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo

Specificaties

Auteur Visser, Marjolein
ISBN/EAN 9789001880040
Druk 1