• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Grondslagen van de marketing werkboek en cases

Verhage, Bronis, Boot, Eric, Riegen, Paul

9789001853204 - Grondslagen van de marketing werkboek en cases

Artikelomschrijving

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing. De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen. Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.

Specificaties

Auteur Verhage, Bronis, Boot, Eric, Riegen, Paul
ISBN/EAN 9789001853204
Druk 9
€ 28,25
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 13-12
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing. De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen. Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.

Specificaties

Auteur Verhage, Bronis, Boot, Eric, Riegen, Paul
ISBN/EAN 9789001853204
Druk 9