• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Consumentengedrag, de basis

Weber, A.

9789001851101 - Consumentengedrag, de basis

Artikelomschrijving

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Compact en praktijkgericht.
Waarom kiezen voor Consumentengedrag, de basis?
-
prettig leesbaar en overzichtelijk;
- praktijkgericht;
- handige ondersteunende website met veel extra materiaal.
Dit boek laat je in vijf overzichtelijke delen kennismaken met consumentengedrag in relatie tot marketing. Het leert je, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij. De actuele cases, voorbeelden, afbeeldingen en illustraties maken Consumentengedrag, de basis heel toegankelijk.
In deze vijfde editie zijn alle cases, voorbeelden, illustraties en (de meeste) afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er grote aanpassingen. Zo is er in deze editie veel aandacht voor online consumentengedrag. In het hoofdstuk over het waarnemen en verwerken van informatie wordt nu stilgestaan bij de uitgangspunten van neuromarketing en in het hoofdstuk over segmentatie wordt het consumentengedrag van enkele klantsegmenten uitvoeriger beschreven. De bespreking van het onderwerp consumentisme is bij het deel over consument en maatschappij getrokken, waardoor het geen opzichzelfstaand thema meer is. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.
Online ondersteuning
Op www.consumentengedragdebasis.noordhoff.nl kun je onder andere extra toetsvragen vinden. Zo kun je je kennis van de stof goed testen.

Specificaties

Auteur Weber, A.
ISBN/EAN 9789001851101
Druk 5
Helaas...
Uitverkocht
Nieuwe editie
€ 64,95
Verwachte bezorgdatum: 15-05

Artikelomschrijving

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Compact en praktijkgericht.
Waarom kiezen voor Consumentengedrag, de basis?
-
prettig leesbaar en overzichtelijk;
- praktijkgericht;
- handige ondersteunende website met veel extra materiaal.
Dit boek laat je in vijf overzichtelijke delen kennismaken met consumentengedrag in relatie tot marketing. Het leert je, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij. De actuele cases, voorbeelden, afbeeldingen en illustraties maken Consumentengedrag, de basis heel toegankelijk.
In deze vijfde editie zijn alle cases, voorbeelden, illustraties en (de meeste) afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er grote aanpassingen. Zo is er in deze editie veel aandacht voor online consumentengedrag. In het hoofdstuk over het waarnemen en verwerken van informatie wordt nu stilgestaan bij de uitgangspunten van neuromarketing en in het hoofdstuk over segmentatie wordt het consumentengedrag van enkele klantsegmenten uitvoeriger beschreven. De bespreking van het onderwerp consumentisme is bij het deel over consument en maatschappij getrokken, waardoor het geen opzichzelfstaand thema meer is. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.
Online ondersteuning
Op www.consumentengedragdebasis.noordhoff.nl kun je onder andere extra toetsvragen vinden. Zo kun je je kennis van de stof goed testen.

Specificaties

Auteur Weber, A.
ISBN/EAN 9789001851101
Druk 5