• Tot 10% korting
  • Ook 2e hands studieboeken
  • Gratis verzending

Ondernemerschap In Hoofdlijnen

Meer, Peter van der
ISBN/EAN 9789001834234
Druk 3

Let op: de Campuz Creditcard is niet aanwezig,(of werkt niet) als je dit artikel tweedehands aanschaft
Ondernemerschap in hoofdlijnen
Ondernemerschap in hoofdlijnen leert je hoe je snel een succesvol ondernemingsplan kunt schrijven. Daarnaast geeft het een overzicht van alle (bedrijfs)economische kennis die je nodig hebt bij het beginnend ondernemerschap. Een onmisbaar houvast voor als je succesvol wilt zijn, nu in je opleiding én straks in de praktijk!
Deze herziene editie van Ondernemerschap in hoofdlijnen biedt je een frisse kijk op ondernemers en ondernemingen. Elk hoofdstuk bevat een casus over succesvolle ondernemers. Daarnaast passeren nieuwe visies op ondernemerschap de revue, zoals de Lean Start-up, 10X-bedrijven en Business Model Canvas. Met de unieke code bij het boek krijg je toegang tot de online toetsen met feedback en studieadvies op de bijbehorende website www.ondernemerschapinhoofdlijnen.noordhoff.nl.
Ondernemerschap in hoofdlijnen biedt méér dan een simpel stappenplan. Je vindt er veel waardevolle achtergrondinformatie uit verschillende vakgebieden zodat je meer inzicht hebt bij het schrijven van een succesvol ondernemingsplan.
Waarom kiezen voor Ondernemerschap in hoofdlijnen:
- uitstekende online ondersteuning - met handige online tools;
- compleet met achterliggende theorie -meer dan een stappenplan!
- unieke multidisciplinaire benadering voor aanpak ondernemersplan.
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Ondernemerschap in hoofdlijnen

Meer, Peter van der
ISBN/EAN
9789001885724

Druk
4

- Unieke multidisciplinaire benadering; - behandelt de theorie achter de gangbare canvassen en modellen; - ook geschikt voor niet-economische opleidingen. Ondernemerschap in hoofdlijnen van Peter van der Meer biedt een overzicht van de benodigde (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden voor het schrijven van een ondernemingsplan, vanuit een unieke multidisciplinaire benadering. Gedurende het opzetten en laten (door)groeien van een bedrijf kunnen inzichten veranderen en verandert het plan mee. Om studenten dat inzicht te geven in de markt en in de middelen die nodig en beschikbaar zijn behandelt deze editie daarom ook de theorie achter de canvassen, de tabellen en de modellen. Daarbij komen verschillende disciplines aan bod, waaronder bedrijfseconomie, marketing, strategisch management en bedrijfsadministratie.
€ 34,25
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 19-10 bezorgd
Aantal