• Tot 10% korting
  • Ook 2e hands studieboeken
  • Gratis verzending

Consumentengedrag

Jeske Nederstigt
ISBN/EAN 9789001831615
Druk 6

Let op: de Campuz Creditcard is niet aanwezig,(of werkt niet) als je dit artikel tweedehands aanschaft.
Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag/is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkstedrijfveren van het gedrag van consumenten. Daarbij komt ook dewisselwerking tussen marketing en consumentengedrag aan bod.Vanzelfsprekend komen in deze herziene editie de nieuwstemaatschappelijke ontwikkelingen en trends op het gebied van onlinekoopgedrag en social media aan de orde./ Consumentengedrag/volgt het planningsproces van de marketeer en legt uit hoe goedgefundeerde beslissingen genomen moeten worden. Een eigentijdsstudieboek dat de student psychologisch inzicht geeft in het gedrag vande consument en de invloed van zijn (online) omgeving. In de herzieneeditie start elk hoofdstuk met een flowchart waarin de interactie tussenconsument, omgeving en marketingaanbod verder is uitgewerkt. Hetonderwerp neuro-marketing is toegevoegd en de hoofdstukken lsquo;Blik op detoekomstrsquo; en lsquo;Maatschappelijke ontwikkelingen en trendsrsquo; zijn vollediggeactualiseerd./Voor uiteenlopende hbo-opleidingen waaronder hbo CE en toegepaste psychologie./Digitale ondersteuning Consumentengedrag/Metde Campuz Card krijgt de student toegang tot de ondersteunende website.Daar staan het online boek, toetsvragen en tests. Voor de docent:figuren uit het boek, achtergrondinformatie en Toets-op-maat, uitgebreidmet extra docentenvragen./Waarom kiezen voor Consumentengedrag:/ psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;/ nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;/ uitgebreide online ondersteuning voor de docent en student.
Opvolger beschikbaar!
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd

Consumentengedrag

Nederstigt, Jeske
ISBN/EAN
9789001886844

Druk
7

- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;
- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.

Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Consumentengedrag legt uit hoe een marketeer op basis van deze informatie goed gefundeerde beslissingen kan nemen.

Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is uitgewerkt. In deze nieuwe editie is vanzelfsprekend aandacht voor de ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media, maar ook voor onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping. Daarnaast zijn de hoofdstukken 'Toekomstig consumentengedrag' en 'Maatschappelijke ontwikkelingen en trends' volledig herzien.

Consumentengedrag is uitermate geschikt voor hbo-opleidingen in de richtingen marketing en communicatie, maar kan ook ingezet worden bij opleidingen als Small Business & Retailmanagement en Toegepaste psychologie.
€ 62,50
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 19-10 bezorgd
Aantal