• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Commerciële calculaties 2

Minnaar. G.H. Sluijs. Niko van der

9789001818821 - Commerciële calculaties 2

Artikelomschrijving

Commerciële Calculaties 2
Bij het opstellen van strategische en operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 biedt daarbij de juiste ondersteuning. Commerciële calculaties 2 geeft een model van aanpak voor calculaties op marketingmanagementniveau. In deze herziene editie van Commerciële calculaties 2 is er nog meer aandacht voor het oefenen van de rekenvaardigheid. Cases en vraagstukken zijn vernieuwd, tips en valkuilen zijn toegevoegd. In het boek staat een unieke code die je toegang geeft tot digitale ondersteuning op de website behorend bij het boek. Zo haal je nog meer rendement uit je studie.
De calculaties zijn duidelijk gerelateerd aan het model van het strategische marketingplanningsproces; het is voor de marketeer immers van belang te weten welke berekeningen in welke fase van het marketingplan een rol kunnen spelen. Het schema van dit proces komt aan het begin van elk hoofdstuk terug; duidelijk wordt aangegeven in welke fase de calculaties thuishoren.
Ieder onderwerp wordt kort ingeleid en verhelderd door middel van voorbeelden en oefenopgaven. De hoofdstukken worden afgesloten met extra vraagstukken over de calculaties die in het betreffende hoofdstuk behandeld zijn. In het laatste hoofdstuk van het boek vind je geïntegreerde vraagstukken waarmee alle stof wordt herhaald. Dit zijn vraagstukken zoals ze ook op het examen gevraagd kunnen worden.
Op de bijbehorende website www.commercielecalculaties2.noordhoff.nl zijn toetsvragen en uitwerkingen te vinden.

Specificaties

Auteur Minnaar. G.H. Sluijs. Niko van der
ISBN/EAN 9789001818821
Druk 5
Helaas...
Uitverkocht
Nieuwe editie
€ 64,95
Verwachte bezorgdatum: 31-03

Artikelomschrijving

Commerciële Calculaties 2
Bij het opstellen van strategische en operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 biedt daarbij de juiste ondersteuning. Commerciële calculaties 2 geeft een model van aanpak voor calculaties op marketingmanagementniveau. In deze herziene editie van Commerciële calculaties 2 is er nog meer aandacht voor het oefenen van de rekenvaardigheid. Cases en vraagstukken zijn vernieuwd, tips en valkuilen zijn toegevoegd. In het boek staat een unieke code die je toegang geeft tot digitale ondersteuning op de website behorend bij het boek. Zo haal je nog meer rendement uit je studie.
De calculaties zijn duidelijk gerelateerd aan het model van het strategische marketingplanningsproces; het is voor de marketeer immers van belang te weten welke berekeningen in welke fase van het marketingplan een rol kunnen spelen. Het schema van dit proces komt aan het begin van elk hoofdstuk terug; duidelijk wordt aangegeven in welke fase de calculaties thuishoren.
Ieder onderwerp wordt kort ingeleid en verhelderd door middel van voorbeelden en oefenopgaven. De hoofdstukken worden afgesloten met extra vraagstukken over de calculaties die in het betreffende hoofdstuk behandeld zijn. In het laatste hoofdstuk van het boek vind je geïntegreerde vraagstukken waarmee alle stof wordt herhaald. Dit zijn vraagstukken zoals ze ook op het examen gevraagd kunnen worden.
Op de bijbehorende website www.commercielecalculaties2.noordhoff.nl zijn toetsvragen en uitwerkingen te vinden.

Specificaties

Auteur Minnaar. G.H. Sluijs. Niko van der
ISBN/EAN 9789001818821
Druk 5