• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Business marketing management

Biermans, w.

9789001808570 - Business marketing management

Artikelomschrijving

In deze nieuwe editie ligt nog meer de nadruk op de centrale rol van waardecreatie en de invloed van internet en aanverwante technologieën. De bedrijfsvoorbeelden zijn vervangen door nieuwe, aansprekende voorbeelden en cases, en door de eigentijdse, full colour uitvoering met illustraties is het boek nog toegankelijker geworden.

Bij deze uitgave zit de Campuz Creditcard met een persoonlijke toegangscode. Deze code geeft je toegang tot het online boek.

Bedrijven die op zakelijke markten opereren, krijgen steeds meer een marketingoriëntatie. In Businessmarketingmanagement beschrijft de auteur hoe deze marketingfunctie wordt ingevuld, met in deze nieuwe zesde editie een betere focus die aansluit bij managementbeslissingen. Het boek bestrijkt de enorme diversiteit aan zakelijke markten en manieren waarop deze worden bewerkt, variërend van relatiemarketing tot transactiemarketing.
Let op: de Campuz Creditcard is niet aanwezig,(of werkt niet) als je dit artikel tweedehands aanschaft

Specificaties

Auteur Biermans, w.
ISBN/EAN 9789001808570
Druk 6
Helaas...
Uitverkocht
Nieuwe editie
€ 76,95
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 29-01

Artikelomschrijving

In deze nieuwe editie ligt nog meer de nadruk op de centrale rol van waardecreatie en de invloed van internet en aanverwante technologieën. De bedrijfsvoorbeelden zijn vervangen door nieuwe, aansprekende voorbeelden en cases, en door de eigentijdse, full colour uitvoering met illustraties is het boek nog toegankelijker geworden.

Bij deze uitgave zit de Campuz Creditcard met een persoonlijke toegangscode. Deze code geeft je toegang tot het online boek.

Bedrijven die op zakelijke markten opereren, krijgen steeds meer een marketingoriëntatie. In Businessmarketingmanagement beschrijft de auteur hoe deze marketingfunctie wordt ingevuld, met in deze nieuwe zesde editie een betere focus die aansluit bij managementbeslissingen. Het boek bestrijkt de enorme diversiteit aan zakelijke markten en manieren waarop deze worden bewerkt, variërend van relatiemarketing tot transactiemarketing.
Let op: de Campuz Creditcard is niet aanwezig,(of werkt niet) als je dit artikel tweedehands aanschaft

Specificaties

Auteur Biermans, w.
ISBN/EAN 9789001808570
Druk 6