• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Communicatiestrategie

Michels. Wil

9789001807818 - Communicatiestrategie

Artikelomschrijving

Communicatiestrategie
Communicatiestrategie, het nieuwe boek van Wil Michels, is een unieke uitgave in Nederland. Nooit eerder werd een boek geschreven over hoe je communicatiestrategie uitwerkt. Wel zijn er boeken over de visie op strategie of de analyses die je moet uitvoeren om een strategie op te stellen. Maar ze gaan nooit concreet over welke communicatiestrategieën er zijn en hoe je ze het beste inzet.
Communicatiestrategieën bedenken is ideeën vertalen in verleidelijke concepten en die concepten laten werken. Een sterke strategie focust de inspanningen, definieert de organisatie en zorgt voor consistentie. Aan communicatieprofessionals wordt steeds vaker gevraagd een aanpak te bedenken voor een specifiek probleem. Het gaat dan minder om een communicatieplan, maar meer om een strategische aanpak.
Dit boek bestaat uit twee delen. Het eerste deel geeft uitleg over communicatiestrategie in het algemeen met onder meer aandacht voor bouwstenen zoals scenariodenken en storytelling. Het tweede deel laat zien welke communicatiestrategieën mogelijk zijn.
Op de ondersteunende website www.communicatiestrategie.noordhoff.nl, zijn onder andere extra opdrachten te vinden voor studenten.

Specificaties

Auteur Michels. Wil
ISBN/EAN 9789001807818
Druk 1
Helaas...
Uitverkocht
Nieuwe editie
€ 39,95
Nog niet verschenen. Vandaag besteld, 18-08 bezorgd

Artikelomschrijving

Communicatiestrategie
Communicatiestrategie, het nieuwe boek van Wil Michels, is een unieke uitgave in Nederland. Nooit eerder werd een boek geschreven over hoe je communicatiestrategie uitwerkt. Wel zijn er boeken over de visie op strategie of de analyses die je moet uitvoeren om een strategie op te stellen. Maar ze gaan nooit concreet over welke communicatiestrategieën er zijn en hoe je ze het beste inzet.
Communicatiestrategieën bedenken is ideeën vertalen in verleidelijke concepten en die concepten laten werken. Een sterke strategie focust de inspanningen, definieert de organisatie en zorgt voor consistentie. Aan communicatieprofessionals wordt steeds vaker gevraagd een aanpak te bedenken voor een specifiek probleem. Het gaat dan minder om een communicatieplan, maar meer om een strategische aanpak.
Dit boek bestaat uit twee delen. Het eerste deel geeft uitleg over communicatiestrategie in het algemeen met onder meer aandacht voor bouwstenen zoals scenariodenken en storytelling. Het tweede deel laat zien welke communicatiestrategieën mogelijk zijn.
Op de ondersteunende website www.communicatiestrategie.noordhoff.nl, zijn onder andere extra opdrachten te vinden voor studenten.

Specificaties

Auteur Michels. Wil
ISBN/EAN 9789001807818
Druk 1