Menu
Sluiten

Inleiding tot de marketing

Verhage, B.
ISBN/EAN 9789001797096
Druk 4
Dit boek laat je kennismaken maken met het vakgebied marketing en leert je hoe je een slagvaardig marketingbeleid kunt uitstippelen. Helder en toegankelijk geschreven.
Waarom kiezen voor Inleiding tot de marketing?
- heldere en toegankelijke kennismaking met marketing;
- compleet en toch beknopt;
- handige, actuele website met extra studie- en oefenmateriaal.
Deze vierde editie van Inleiding tot de marketing brengt je op de hoogte van actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op marketinggebied. Denk bijvoorbeeld aan de doorbraak van online marketing, de invloed van sociale media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management. Ook reikt het boek je praktische handvatten aan voor het ontwikkelen en beoordelen van marketingplannen. In deze nieuwe editie is er meer aandacht voor strategieontwikkeling en maatschappelijk verantwoord ondernemen, en er is een hoofdstuk over internationale marketing toegevoegd. Inleiding tot de marketing is zeer compleet, maar dankzij de compacte en toegankelijke schrijfstijl van de auteur is het toch beknopt gebleven. Hierdoor kun je je de stof goed eigen maken. Het boek is ook beschikbaar als e-book.
Online ondersteuning
De bijbehorende website, www.inleidingtotdemarketing.noordhoff.nl, is ten opzichte van de vorige editie sterk uitgebreid en biedt je een goede ondersteuning bij het studeren. Je vindt er multiplechoicevragen met feedback, duidelijke definities van alle marketingbegrippen en ander materiaal dat je aan het denken zet.
€ 53,25
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 24-05 bezorgd
Aantal
€ 38,07
2e hands
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 24-05 bezorgd
2e hands
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studystore
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten