• Tot 10% korting
  • Ook 2e hands studieboeken
  • Gratis verzending

Omgevingsanalyse

Meerman, Klerks

9789001784249 - Omgevingsanalyse

Artikelomschrijving

Omgevingsanalyse behandelt naast economische ook de demografische en enkele juridische aspecten van de bedrijfsomgeving. Door praktische voorbeelden te onderbouwen met theorie en opdrachten, verwerf je de vereiste (beroeps)vaardigheden. Omgevingsanalyse behandelt vanuit de praktijk algemeen economische onderwerpen.  Je krijgt inzicht in de invloed van omgevingsfactoren op de beslissingen die bedrijven nemen. Zo spelen bij de beslissing om een bedrijf te starten of een nieuw product op de markt te brengen omgevingsfactoren een doorslaggevende rol. Door de structuur van Omgevingsanalyse is het boek naar eigen inzicht bij projecten, thema's, casussen en opdrachten te gebruiken. Omgevingsanalyse bestaat uit twee delen. Deel I gaat over bedrijfsbeslissingen en Deel II Omgevingsfactoren gaat dieper in op de economische omgevingsfactoren: conjunctuur, bedrijven, overheid, consumenten, buitenland en banken en financiële markten.

Specificaties

Auteur Meerman, Klerks
ISBN/EAN 9789001784249
Druk 2
2e hands

Ook 2e hands beschikbaar!

€ 51,44
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum 21-03

Artikelomschrijving

Omgevingsanalyse behandelt naast economische ook de demografische en enkele juridische aspecten van de bedrijfsomgeving. Door praktische voorbeelden te onderbouwen met theorie en opdrachten, verwerf je de vereiste (beroeps)vaardigheden. Omgevingsanalyse behandelt vanuit de praktijk algemeen economische onderwerpen.  Je krijgt inzicht in de invloed van omgevingsfactoren op de beslissingen die bedrijven nemen. Zo spelen bij de beslissing om een bedrijf te starten of een nieuw product op de markt te brengen omgevingsfactoren een doorslaggevende rol. Door de structuur van Omgevingsanalyse is het boek naar eigen inzicht bij projecten, thema's, casussen en opdrachten te gebruiken. Omgevingsanalyse bestaat uit twee delen. Deel I gaat over bedrijfsbeslissingen en Deel II Omgevingsfactoren gaat dieper in op de economische omgevingsfactoren: conjunctuur, bedrijven, overheid, consumenten, buitenland en banken en financiële markten.

Specificaties

Auteur Meerman, Klerks
ISBN/EAN 9789001784249
Druk 2