Grondslagen van de marketing (ingenaaid)
Artikelomschrijving
Grondslagen van de marketing is in het hoger onderwijs sinds jaren de meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich. Als geen ander slaagt de auteur erin je passie voor het vak bij te brengen.
Met de Campuz Creditcard bij het boek kun je heel gericht voor een tentamen leren dankzij de handige toetsen met feedback op de bijbehorende website.
In dit boek leer je hoe je met creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding een uitdagend commercieel werkterrein instapt. Daarbij is de methode optimaal afgestemd op de zelfstandig lerende student, de eisen van het beroepsveld en de Nederlandse situatie.
In de 7e editie is op veler verzoek de omvang teruggebracht. Diverse onderdelen zijn nu op de website geplaatst, en ook het concept van het werkboek is strakker uitgevoerd. Daarbij is waar mogelijk de kwaliteit van de inhoud nog meer verbeterd:
- Meer aandacht voor onder meer 'nieuwe' marketing en internet
- Marketing van diensten
- Bij de cases en voorbeelden is rekening gehouden met de verschillende branches
Specificaties
Auteur | Verhage |
ISBN/EAN | 9789001765415 |
Druk | 7 |
Ook 2e hands beschikbaar!
Artikelomschrijving
Grondslagen van de marketing is in het hoger onderwijs sinds jaren de meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich. Als geen ander slaagt de auteur erin je passie voor het vak bij te brengen.
Met de Campuz Creditcard bij het boek kun je heel gericht voor een tentamen leren dankzij de handige toetsen met feedback op de bijbehorende website.
In dit boek leer je hoe je met creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding een uitdagend commercieel werkterrein instapt. Daarbij is de methode optimaal afgestemd op de zelfstandig lerende student, de eisen van het beroepsveld en de Nederlandse situatie.
In de 7e editie is op veler verzoek de omvang teruggebracht. Diverse onderdelen zijn nu op de website geplaatst, en ook het concept van het werkboek is strakker uitgevoerd. Daarbij is waar mogelijk de kwaliteit van de inhoud nog meer verbeterd:
- Meer aandacht voor onder meer 'nieuwe' marketing en internet
- Marketing van diensten
- Bij de cases en voorbeelden is rekening gehouden met de verschillende branches
Specificaties
Auteur | Verhage |
ISBN/EAN | 9789001765415 |
Druk | 7 |