• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

Marketingcommunicatie in 14 stappen

Liemt van, Guy Koot, Gert

9789001752224 - Marketingcommunicatie in 14 stappen
2e hands

Artikelomschrijving

- Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie; - behandelt nieuwste inzichten en modellen; - geïntegreerde benadering van on- en offline. Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspraktijk! Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied. Uniek is de plaatsing van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie. Het boek laat zien dat de online tools méér zijn dan een middel en samen met de offline instrumenten een plaats verdienen in het Owned, Paid & Earned Media model. Daarnaast is er volop aandacht voor merkidentiteit, positionering, creativiteit en toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumer insights. Deze vernieuwde, tweede editie van Marketingcommunicatie in 14 stappen is aangepast op basis van feedback van lezers en actuele ontwikkelingen en inzichten. Er zijn veel mooie nieuwe of geactualiseerde voorbeelden van visies, missies, waarden, merkessenties (positioneringen) en merkbeloftes in deze nieuwe editie verwerkt. Een greep uit de aanpassingen: - Actuele gebruiks- en bereikcijfers en recente onderzoeken en rapporten vormen de basis. - Alle marketingcommunicatiemiddelen zijn geactualiseerd, waardoor er ook aandacht is voor nieuwe middelen zoals TikTok. - Veel aandacht voor het toenemende belang van online fenomenen als podcasts, vloggers, influencer marketingcommunicatie, video-on-demanddiensten en voice technologie zoals smart speakers. - Aan bod komt o.a. het verband tussen de Golden Circle (van Simon Sinek) en de brand Identity Guide (het BIG-model). - Het See, Think, Do, Care-model dat onder meer door Google wordt gebruik

Specificaties

Auteur Liemt van, Guy Koot, Gert
ISBN/EAN 9789001752224
Druk 2
€ 76,95
Verwachte bezorgdatum: 03-08
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende nieuwe Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

- Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie; - behandelt nieuwste inzichten en modellen; - geïntegreerde benadering van on- en offline. Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspraktijk! Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied. Uniek is de plaatsing van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie. Het boek laat zien dat de online tools méér zijn dan een middel en samen met de offline instrumenten een plaats verdienen in het Owned, Paid & Earned Media model. Daarnaast is er volop aandacht voor merkidentiteit, positionering, creativiteit en toepassing van het marketingcommunicatievraagstuk en consumer insights. Deze vernieuwde, tweede editie van Marketingcommunicatie in 14 stappen is aangepast op basis van feedback van lezers en actuele ontwikkelingen en inzichten. Er zijn veel mooie nieuwe of geactualiseerde voorbeelden van visies, missies, waarden, merkessenties (positioneringen) en merkbeloftes in deze nieuwe editie verwerkt. Een greep uit de aanpassingen: - Actuele gebruiks- en bereikcijfers en recente onderzoeken en rapporten vormen de basis. - Alle marketingcommunicatiemiddelen zijn geactualiseerd, waardoor er ook aandacht is voor nieuwe middelen zoals TikTok. - Veel aandacht voor het toenemende belang van online fenomenen als podcasts, vloggers, influencer marketingcommunicatie, video-on-demanddiensten en voice technologie zoals smart speakers. - Aan bod komt o.a. het verband tussen de Golden Circle (van Simon Sinek) en de brand Identity Guide (het BIG-model). - Het See, Think, Do, Care-model dat onder meer door Google wordt gebruik

Specificaties

Auteur Liemt van, Guy Koot, Gert
ISBN/EAN 9789001752224
Druk 2