• Gratis verzending
  • Al meer dan 1 miljoen studenten bestelden hier

E-commerce & E-business

Marjolein Visser

9789001593513 - E-commerce & E-business

Artikelomschrijving

E-commerce en E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties met internettechnologie hun bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever kunnen inrichten. De maximalisatie van de klantwaarde staat hierbij centraal. Het boek is compact en volledig: businessmodelinnovatie, internet-technologie, inkoop, CRM en productie, logistiek en managementinformatie, komen alle aan bod. Het boek leert hoe een organisatie de groei naar een volwaardige e-businessorganisatie kan plannen en organiseren. Ieder hoofdstuk eindigt met vragen en een praktijkcase, zodat de student de gestelde leerdoelen haalt. In de nieuwe editie staat e-commerce meer centraal. Alle hoofdstukken zijn geactualiseerd met de nieuwste ontwikkelingen en voorzien van praktijkvoorbeelden. ?- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce; ?- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk; ?- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving. Op www.ebusiness.noordhoff.nl vindt de student toetsvragen en een begrippentrainer. Op het docentendeel zijn powerpoints met figuren en tabellen, collegesheets en uitwerkingen van vragen en antwoorden in het boek te vinden. Tevens kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Voor studenten die een economische of technische opleiding in het hoger onderwijs volgen, vanaf het eerste studiejaar. De auteurs Berend Sikkenga is Senior Marketing Professional en digital manager met ruim vijftien jaar ervaring bij onder meer Essent en Booleanpark. Hij is als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo verantwoordelijk voor alle klantenservice en -communicatie via digitale, sociale, e-mail- en printkana

Specificaties

Auteur Marjolein Visser
ISBN/EAN 9789001593513
Druk 2
€ 49,95
Nog niet verschenen. Vandaag besteld, 05-05 bezorgd
5% korting op je studieboeken?
Bij aanschaf van 2 of meer verschillende Nederlandse boeken krijg je bij ons altijd 5% korting!

Artikelomschrijving

E-commerce en E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties met internettechnologie hun bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever kunnen inrichten. De maximalisatie van de klantwaarde staat hierbij centraal. Het boek is compact en volledig: businessmodelinnovatie, internet-technologie, inkoop, CRM en productie, logistiek en managementinformatie, komen alle aan bod. Het boek leert hoe een organisatie de groei naar een volwaardige e-businessorganisatie kan plannen en organiseren. Ieder hoofdstuk eindigt met vragen en een praktijkcase, zodat de student de gestelde leerdoelen haalt. In de nieuwe editie staat e-commerce meer centraal. Alle hoofdstukken zijn geactualiseerd met de nieuwste ontwikkelingen en voorzien van praktijkvoorbeelden. ?- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce; ?- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk; ?- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving. Op www.ebusiness.noordhoff.nl vindt de student toetsvragen en een begrippentrainer. Op het docentendeel zijn powerpoints met figuren en tabellen, collegesheets en uitwerkingen van vragen en antwoorden in het boek te vinden. Tevens kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Voor studenten die een economische of technische opleiding in het hoger onderwijs volgen, vanaf het eerste studiejaar. De auteurs Berend Sikkenga is Senior Marketing Professional en digital manager met ruim vijftien jaar ervaring bij onder meer Essent en Booleanpark. Hij is als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo verantwoordelijk voor alle klantenservice en -communicatie via digitale, sociale, e-mail- en printkana

Specificaties

Auteur Marjolein Visser
ISBN/EAN 9789001593513
Druk 2